اجتماعی 18:31 - 24 دی 1399

۱۹ سارق مسلح در دزفول شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، منصور محمدی خباز عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان ظرف هفته گذشته و در عملیاتی هدفمند و ضربتی، ۱۹ سارق مسلح، منازل، باغات، خودرو، موتورسیکلت و متجاوز به عنف در قالب هشت باند و یک قاتل به همراه دو همدست وی در سطح شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده در این عملیات، بزهکاران سابقه‌داری هستند که اغلب به صورت مسلحانه اقدام به سرقت از منازل، باغات و موتورسیکلت می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با بیان اینکه برای دستگیری این افراد و کشف اموال مسروقه ۲۵ حکم ورود به منزل و مخفیگاه صادر شده است، گفت: از مخفیگاه سارقان تعداد سه قبضه اسلحه شکاری، چهار قبضه اسلحه جنگی کلاشنیکف، سه تیغه قمه، ۳۵۰ لیتر مشروبات الکلی، سه دستگاه موبایل سرقتی و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

محمدی خباز عنوان کرد: همچنین در عملیاتی جداگانه با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی یک قاتل به همراه دو نفر همدستش که در سال ۹۸ که مرتکب قتل شده بودند، دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: سال گذشته مفقود شدن یک مرد ۴۳ ساله به پلیس و سپس به دادسرا گزارش شد و پنج روز پس از مفقود شدن فرد مذکور، خودروی وی به صورت سوخته در حاشیه یکی از شهرهای استان پیدا شد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول بیان کرد: پس از دستگیری این قاتل، وی و همدستانش که هویتی معلوم داشتند، به قتل فرد مفقود شده با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف کردند.

محمدی خباز اضافه کرد: قطعاً برای بالا بردن ضریب امنیت شهرستان دزفول و افزایش امنیت در سطح جامعه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با قدرت هرچه تمام با هنجارشکنان و مخلان امنیت برخورد قانونی خواهد کرد.

وی تأکید کرد: خط قرمز دادسرای عمومی و انقلاب دزفول، امنیت جامعه است که بر همین اساس با برهم زنندگان آن به شدت برخورد قانونی می‌شود و به عنوان دادستان دزفول به صورت تمام قد از حقوق عامه مردم این شهرستان دفاع خواهم کرد.

وی گفت: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی دزفول با انسجام کامل و بدون هیچ اغماضی با مخلان نظم و امنیت اجتماعی برخورد خواهند کرد و هیچ نقطه امنی برای افراد وجود نداشته و با هوشیاری مأموران انتظامی دستگیر و به دست قانون سپرده می‌شوند.


10903724
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه بیش از ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون نظارت دیوان عالی کشور گفت: ۱۰۰ درصد ابلاغ‌های دیوان عالی کشور به صورت الکترونیکی است چرا که دادرسی در دیوان به صورت غیر حضوری و از قبل آماده شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتار و عملکرد پلیس باید به گونه‌ای باشد که فرصت تهدید را از دشمنان بگیرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است