فرهنگی‌هنری 17:33 - 07 شهریور 1394
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمید ماهی‌صفت هنرمند عرصه «استند آپ کمدی» کشور به خاطر ترویج فرهنگ اقامه نماز تقدیر کرد.

وزیر ارشاد از «ماهی‌صفت» تقدیر کرد + عکس

به گزارش فرهنگ نیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمید ماهی صفت هنرمند محبوب کشور به خاطر ترویج فرهنگ والا و ارزشمند اقامه نماز که در قالب چاپ و انتشار ۵ میلیون کتاب آموزش نماز برای نوجوانان کشور فعالیت داشته است، تقدیر کرد.

در مراسمی که مقارن با هفته دولت و متبرک با سالروز ولادت امام هشتم حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) بود، خلیل ارجمندی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و مشاور اقتصادی وزیر ارشاد در جمع کارکنان صندوق لوح تقدیر حمیدرضا ماهی صفت را به نمایندگی از سوی وزیر ارشاد به وی اهداء و از خدمات این هنرمند متعهد تقدیر کرد.

در متن لوح علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«در گزارش رکوردهای جهانی کتاب گینس ۲۰۱۵ ملاحظه شد که جنابعالی تاکنون ۵ میلیون جلد کتاب آموزش نماز به نوجوانان کشور اهداء کرده‌اید. از اهتمام ویژه جنابعالی و همت بلند و تلاش ارزنده شما در زمینه توسعه فرهنگ اقامه نماز صمیمانه تشکر و سپاسگزاری کرده سلامتی و شادکامی شما را از خداوند متعال خواستارم.»

حمید ماهی صفت با تلاشی پیوسته تاکنون اقدام به چاپ ۵ میلیون کتاب آموزش نماز ویژه نوجوانان کرده است که در مراسم یاد شده، وی ضمن تشکر قلبی از توجه وزیر ارشاد و معاون وی، گفت: با این قدرشناسی والا، تشویق شدم تا از این پس، آنجا که در توان دارم این کار را ادامه داده و در ترویج اقامه نماز بیش از پیش خدمت کنم.

 


6975659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست هم‌اندیشی شبکه آموزش سیما و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در جهت تولید برنامه‌های آموزشی مهارت محور برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله علی اکبر رشاد موضوع فلسطین را یک مسئله جهانی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی افراد بی‌گناه را می‌کشد و جنایت می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا صادر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتاب «رد چکمه پهلوی؛ نهادسازی و نهادزدایی دردوره پهلوی اول» به نقش مسجد به عنوان یکی از نهاد‌های فرهنگی و تمدنی در سطح جامعه می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید نیلی احمدآبادی را به عنوان مدیر کل هنر‌های نمایشی منصوب کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام خداداده گفت: ما باید مراقبت کنیم تا دشمنان مفاهیمی مانند روز عشق، روز دختر، روز زن و روز پدر را مصادره نکنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جوایز پولیتزر دوشنبه‌شب در دانشگاه کلمبیا برای تجلیل از دستاورد‌های روزنامه‌نگاری، داستان‌نویسی و هنر برندگان خود را معرفی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب حضور خواهد داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فصل جدید «بر کرانه نور» همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با گرافیک جدید روی آنتن شبکه تهران سیما می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «دیدی نو» همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی انتن شبکه نسیم می‌رود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است