استانی 14:29 - 18 خرداد 1399

طرح هر خانه یک کارگاه تولیدی در شاهرود اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر یکشنبه در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود در روستای نکارمن این شهر ضمن اشاره به‌ضرورت اشاعه فرهنگ کار و اشتغال در جامعه، بیان کرد: فرهنگ‌سازی توسط شورای فرهنگ عمومی یکی از مسائلی است که می‌توان از آن به‌مثابه موتور محرک توسعه فرهنگی به‌خصوص درزمینهٔ اشتغال بهره برد.

وی با اشاره به‌ضرورت اجرای طرح هر خانه یک کارگاه تولیدی، بیان کرد: فروش صنایع‌دستی و فرهنگی منطقه شاهرود یکی از موضوعاتی است که می‌توان بر روی آن در راستای اشتغال تأکید کرد.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه مزیت دیگر توجه به صنایع‌دستی و فرهنگی، ترویج فرهنگ یک منطقه است، تأکید کرد: توجه به رونق بازار به‌خصوص تولیدات شهرستان دارای اهمیت است.

امینی در دیگر بخش سخنان خود به اهمیت نقش خانواده‌ها در ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی و ایجاد اشتغال در شاهرود اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها باید خرید کالای ایرانی را مدنظر قرار دهند تا شاهد توسعه اقتصادی باشیم.

وی بابیان اینکه روی دیگر معادله خرید کالای ایرانی، تولیدکننده است، بیان کرد: تولیدکنندگان هم باید با تلاش بیشتر نگرانی مردم درباره کیفیت کالا را برطرف کنند زیرا در سایه این توجهات است که می‌توانیم رونق تولید داخلی و همچنین جهش تولید را شاهد باشیم.

امام‌جمعه شاهرود ضمن اشاره به‌ضرورت کار و تلاش برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درزمینهٔ جهش تولید، بیان کرد: خرید کالای ایرانی کلید ایجاد اشتغال محسوب می‌شود.


10564219
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است