استانی 13:06 - 01 مرداد 1393
استاندار خراسان‌رضوی مطرح کرد
استاندار خراسان‌رضوی در پیامی از مردم برای شرکت فعال و حضور آگاهانه در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

رسوایی منادیان دروغین حقوق بشر با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علیرضا رشیدیان در پیامی از مردم برای شرکت فعال و حضور آگاهانه در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

در این پیام آمده است: روز قدس در میان آتش و دود و ضجه‌های کودکان مظلوم فلسطین از راه رسید، لحظاتی تلخ و سرشار از صحنه‌های اشک‌آور که با دستان خون‌آلود سرکردگان صهیونیسم ترسیم شد تا بشریت برای همیشه تاریخ، لعن و نفرین و سرزنش خود را نثار آنان کند.

این پیام می‌افزاید: روز قدس همچون تابلویی از شعله‌های خشم مردان و زنان رنج کشیده غزه و منظره‌ای خوفناک از توحش اشغالگران قدس شریف، قامت بسته است تا رسوایی منادیان دروغین حقوق بشر را افشا کند.

استاندار خراسان‌رضوی در این پیام تصریح می‌کند: روز قدس مبهوت از مشارکت مدعیان تمدن در نسل‌کشی ملت فلسطین و حیرت‌زده از سکوت ارتجاع منطقه، بر آن است تا هر چه فریاد دارد بر سر اسرائیل و آمریکا بکشد.

رشیدیان در این پیام خاطرنشان می‌کند: روز قدس، با همه غبارهایی که بر روی جهان نشسته است و با همه بیم و امیدی که خاورمیانه را فرا گرفته است، حقیقت وجودی اتحاد مسلمانان و همگامی آن‌ها علیه اتحاد شوم مثلث امپریالیسم، صهیونیسم و ارتجاع را مورد تاکید قرار می‌دهد و این باور را تقویت می‌کند که امام راحل با نگاه ژرف و بینش عمیق خود چه هوشمندانه به نامگذاری روز قدس اهتمام ورزیدند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز بسیج عمومی برای حمایت از فلسطین و بیت‌المقدس قرار دادند و خلف‌صالحشان چه مسئولانه در پاسداشت این روز مجاهدت می‌ورزند.

در ادامه این پیام آمده است: در این دقایق سخت که بر زخم پر شمار غزه افزوده می‌شود و هر لحظه عزیزی به خیل شهیدان آزادی سرزمین‌های اشغالی اضافه می‌شود، باید غیرت دینی جهان اسلام را به مدد گرفت و با مشت‌های گره کرده رژیم غاصب صهیونیستی را از تکرار جنایت پشیمان کرد.

استاندار خراسان‌رضوی در این پیام تاکید می‌کند: با استعانت از قدرت لایزال‌الهی، مردم شریف خراسان‌رضوی و به ویژه مومنان روزه‌دار مشهد نیز یوم‌الله روز قدس امسال را همچون گذشته به تبعیت از فرامین ولی‌امرمسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همدوش ملت ولایتمدار ایران عزیز و مسلمانان سایر نقاط جهان به روز بیزاری از غاصبان و حامیانشان تبدیل خواهند کرد و با شعار مرگ بر اسرائیل بر سر آنان فریاد خواهند کشید.

رشیدیان در این پیام می‌افزاید: در روز قدس اقیانوس شب زنده‌داران مومن از اولین دقایق راهپیمایی به صفوف فشرده راهپیمایان پیوسته و حمایت همه جانبه خود را از قربانیان جنایات صهیونیسم جهانی اعلام خواهند کرد.

در پایان این پیام تاکید می‌کند: اینجانب به عنوان مسلمانی آماده شهادت، همه مسلمانان مومن و به ویژه مردم شریف استان را به شرکت فعال و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کنم، تا ضمن عمل به وظیفه انسانی، دینی و ملی خویش، همراه امت اسلامی با فریاد «مرگ بر اسرائیل» گامی در جهت محو ریشه‌های تروریسم جهانی برداریم.


4308067
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است