استانی 11:29 - 03 آبان 1399

۲ ماه از حقوق ناجیان پرداخت شد/سکوت درباره دستگیری مدیر متخلف گاز

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حسن نژاد پیش ازظهر شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با بیان اینکه پدافند غیرعامل پایداری منابع محسوب می‌شود، افزود: باتوجه به تهدیدات، باید برنامه‌ها را به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از منابع بهره گیری کنیم.

وی با اظهار اینکه تهدیدات اقتصادی، زیستی و اجتماعی از جمله خطرات به شمار می‌رود، تصریح کرد: راهبرد در حوزه پدافند غیرعامل باید به گونه‌ای باشد که در زمان بحران، اقدام تداوم و تولید در کشور فراهم باشد از این‌رو باید به ممنوعیت‌های سازمان پدافند غیرعامل توجه کرد.

وی سازماندهی، طراحی و هدایت برنامه‌های عملیاتی پدافند غیرعامل کشور برای مقابله با تهدیدات را امری مهم برشمرد و گفت: در راهبردها باید به گونه‌ای عمل که امکان استفاده از منابع در تهدیدات فراهم شود.

حسن نژاد به تهدیدات نوین نظیر حملات سایبری اشاره کرد و گفت: امروز یکی از بزرگترین مشکلات این است که در حوزه هم افزایی و هماهنگی بین بخشی مشکل داریم و طبیعی است که در شرایط بحران این مشکل دوبرابر می‌شود بنابراین باید به ارتقای آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای تداوم خدمت تلاش کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با عنوان آنکه بحران‌های زیستی از جمله تهدیدات به شمار می‌رود، تصریح کرد: باید از شکل گیری بحران قبل از وقوع و ایجاد بحران جدید در هنگام بحران جلوگیری کرد و باید امکان بهره گیری از همه ظرفیت‌ها را فراهم کنیم.

وی با عنوان اینکه باید ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم تا در زمان وقوع تهدیدها از آن استفاده کنیم، زیست اجتماعی و حفظ انسان و طبیعت در مخاطرات را نیازمند توجه دانست و گفت: برای پایداری منابع به گونه‌ای عمل کنیم تا بخش کمتری از منابع در حوزه تهدیدات زیستی و طبیعی دچار مخاطره شود.

حسن نژاد از زلزله به عنوان مخاطره طبیعی یاد کرد و گفت: اگر سازه‌ها با استانداردهای لازم احداث شود طبیعتاً با مخاطره کمتری مواجه خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران درباره پرداخت حقوق ناجیان غریق در استان اظهار داشت: برای اداره طرح دریا ردیف بودجه‌ای خاصی نداریم تا حقوق ناجیان غریق را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به نبود ردیف و منابع مشخص در کشور و استان در حوزه ناجیان غریق گفت: سال قبل با یکماه و نیم تأخیر حقوق ناجیان را پرداخت کردیم و در سال جاری به دلیل شرایط کرونایی، تأمین منابع به سختی انجام می‌شود ولی تاکنون از چهار ماه فعالیت حقوق دو ماه ناجیان پرداخت شده و امروز نیز دستور پرداخت بخشی از حقوق نیز صادر شده است.

حسن نژاد درپاسخ به دلایل دستگیری مدیرعامل شرکت گاز استان به دلیل تخلف مالی با بیان اینکه در این زمینه اظهار نظر نمی‌کنم، گفت: برخورد با فساد مالی به عنوان یک اصل رویکرد دولت است زیرا برخوردهای منطقی می‌تواند به کیفیت کارها و صلابت منابع انسانی کمک کند.

وی گفت: معتقدم هرکسی که خطا کرده باید پاسخگو باشد و برخورد قاطع و قانونی باید صورت گیرد.


10777637
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است