استانی 15:05 - 06 مرداد 1396
در دهه کرامت انجام می‌شود:
کرج - سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز از اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی توسط کاروان زیر سایه خورشید در استان خبر داد.

اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی توسط کاروان زیر سایه خورشید در البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عباس قاضی خانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج با گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: خادمان حرم امن رضوی در این دهه پر خیروبرکت به همه استان‌ها و بیش از ۳۰ کشور اعزام می‌شوند.

به گفته قاضی خانی سه گروه از خادمان حرم امام رضا (ع) در استان البرز حضور یافته‌اند و برنامه‌هایی از قبیل دیدار با خانواده شهدا، عیادت بیماران، حضور در مصلی‌های نماز جمعه و حضور بر سر مزار شهدا را در دستور کاردارند.

وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه دهه کرامت در نورالشهدای کرج برگزار خواهد شد، گفت: ۲۰۰ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید در سطح استان اجرا می‌شود.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز از رسانه‌های استان خواست برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر پوشش دهند زیرا جامعه نیازمند ترویج ساده‌زیستی است.

به گفته قاضی خانی کانون خادم یاری وظایف مهمی بر عهده دارد و خادم یاران در مساجد با مدیریت امام جماعت، در اتحادیه‌های تخصصی به محرومان خدمات ارائه می‌کنند.

۱۰۰۰ نفر از شهروندان البرزی به مشهد اعزام شدند

وی در بخش دیگری به فعالیت دفتر نمایندگی آستان قدس در استان البرز اشاره کرد و از تخصیص زمینی به مساحت یک هکتار از سوی شهرداری کرج خبر داد و گفت: با کمک خیرین عملیات ساخت مجموعه نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز آغاز خواهد شد.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز با تأکید بر اینکه نیازمند مجموعه‌ای هستیم که بتوان اقدامات فرهنگی را ساماندهی کرد، گفت: برای این مهم و تخصیص زمین با شهرداری کرج مکاتباتی انجام‌شده است.

قاضی خانی در بخش دیگری با اشاره به شناسایی محرومان، گفت: این عزیزان بدون پرداخت هزینه‌ای به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اعزام یک هزار نفر از محرومان استان البرز به مشهد مقدس، گفت: ایجاد کارگروه‌های علمی و فرهنگی در دستور کار است.


9301727
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است