استانی 11:07 - 10 بهمن 1393
سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد بستک:
سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک گفت: خیز حوزه فرهنگ و هنر بستک به سمت عرصه‌های بین‌المللی آغاز شده است.

خیز حوزه فرهنگ و هنر بستک به سمت عرصه‌های بین‌المللی آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا شیبانی امروز در مراسمی که به همت انجمن‌های هنری شهرستان بستک به طور خودجوش با هدف تقدیر و تجلیل از رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و آشنایی با سرپرست جدید برگزار شد ضمن قدردانی از هنرمندان بابت برگزاری این مراسم گفت: انجمن‌های فرهنگی هنری شهرستان پس از شکل‌گیری با برنامه‌ریزی‌های مدون فعالیت خود را آغاز کردند و در نخستین سال فعالیت در بسیاری از جشنواره‌های استانی شرکت کردند و امتیازاتی نیز به دست آوردند.

وی افزود: با آغاز فعالیت‌های آموزشی و ارتقای سطح دانش هنرمندان در سال 92 هنرمندان شهرستان در چندین جشنواره ملی نیز شرکت کردند و حاصل این حضور کسب چندین افتخار ارزشمند بود.

سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک سال 93 را سال شکوفایی هنر در بستک دانست و ادامه داد: در این سال هنرمندان شهرستان علاوه بر حضور در جشنواره‌های ملی به سوی جشنواره‌ها و میادین بین‌المللی نیز خیز برداشتند که تاکنون سه گروه در رشته‌های موسیقی، نمایش و عکس این افتخار را رقم زده‌اند.

وی باور به کسب موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی را یکی از موفقیت‌های دوران سه سال خدمت خود در شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: اگر روند آموزش در شهرستان به صورت جدی دنبال شود با توجه به انگیزه و ظرفیت هنرمندان شهرستان این امیدواری وجود دارد که در سال آینده شهرستان بستک به یکی از قطب‌های هنری استان و کشور تبدیل شود.

شیبانی ارتقا دانش هنری هنرمندان شهرستان را یکی از دلایل این موفقیت‌ها دانست و گفت: امروز به همت هنرمندان سه ظرفیت به ظرفیت نمایش استان و کشور افزوده شده است و چنانچه دقت شود در دیگر رشته‌های هنری از جمله موسیقی، خوشنویسی، عکاسی نیز چنین بوده است.

کاظم قاسم‌زاده سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک نیز در ادامه ضمن تقدیر از هنرمندان شهرستان و خدمات ارزنده‌ای که در زمینه فرهنگ و هنر در شهرستان انجام شده است، گفت: هنر متعالی آن هنری است که بتواند انسان را به خدا نزدیک کند و ما از همه زمینه‌های هنری حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که شهرستان بستک به یکی از قطب‌های هنری استان تبدیل شده است و این برای من مایه افتخار است در شهرستانی که مردم آن دغدغه هنر دارند خدمت می‌کنم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک و مشاوره انجمن‌های فرهنگی هنری زمینه پیشرفت هر چه بیشتر هنرمندان شهرستان فراهم شود.

گفتنی است، این مراسم که با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری توسط هنرمندان شهرستان همراه بود در پایان روسای انجمن‌ها گزارشی از عملکرد سه ساله خود ارائه کردند.


5733464
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است