اجتماعی 12:27 - 08 بهمن 1393
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گستره در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی و نجات دو نفر خبر داد.

آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان دماوند/ دو تن از مرگ نجات یافتند
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 22و 35 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش‌ نشانی تهران از حادثه حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان دماوند خیابان بخت آزاد مطلع شد و بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شدند.



وی ادامه داد: در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در یک واحد 50متری این آتش سوزی رخ داده بود و محل کاملا شعله ور و آتش از طریق کانال کولر به پشت بام منتقل شده و همچنین دود تمامی واحدها و راه پله‌ها را فرا گرفته بود.



ملکی با اشاره به اینکه دو تن از ساکنان به هنگام فرار در میان دود وشعله‌های آتش محبوس شده بودند افزود: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و گروهی ساکنان گرفتار شده را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند و گروه دوم آتش سوزی را مهار کردند.



به گفته ملکی علت این ‌آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و در ساعت 21و 49 دقیقه پس از تخلیه دود و ایمن سازی عملیات به پایان رسید.







"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."



انتهای پیام/


5721114
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی : فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت در نواحی شمال شرق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک محموله ۴۴ هزار تنی روغن غیرقابل خوراکی در بندر شهید رجایی به ارزش ۷۰ میلیون یورو خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با حضور استاندار تهران آئین رونمایی از دستگاه‌های تمام الکترونیک انتخابات برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اکران تبلیغات شهری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران با همکاری سازمان زیباسازی از ۶۰ نقطه پایتخت آغاز شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اورژانس تهران به موضوع نبود آمبولانس در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان واکنش نشان داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها درجهت تسهیل امور بنگاه‌های اقتصادی به تأئید نهایی رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در نشست مشترک مدیران ارشد سازمان پایانه‌ها، اداره کل راهداری استان تهران و نمایندگان شرکت‌های مسافری مستقر در پایانه شرق، تفاهم طرفین مبنی بر زمان بندی انتقال کامل پایانه شرق به پایانه جدید حاصل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در راستای بررسی وضعیت ساختمان‌های ناایمن شهر تهران از ساختمان‌های بستنی پاک، انبارخانه کارگر و بیمارستان بوعلی، به عنوان ساختمان‌هایی با پتانسیل ایجاد حادثه پلاسکویی دیگر در شهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به نزدیک شدن به مناسک حج تمتع ۱۴۰۳ از ارسال دارو و تجهیزات پزشکی موردنیاز حجاج به عربستان سعودی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» «پل طبیعت» به مناسبت روز جهانی تالاسمی و در راستای کمک به افزایش تلاش‌ها جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی، امشب ۱۷ اردیبهشت ماه به رنگ قرمز درمی‌آید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است