وبگردی 14:23 - 31 فروردین 1393
رئیس جمهور سوریه امروز با سفر به شهر مسیحی نشین معلولا از این منطقه آزاد شده توسط ارتش سوریه بازدید و با جمعی از شخصیتهای دینی مسیحی این شهر دیدار کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه امروز با سفر به شهر مسیحی نشین معلولا از این منطقه تاریخی که به تازگی توسط ارتش سوریه از چنگال تروریستها آزاد شده است، بازدید کرد.



بشار اسد در دیدار با جمعی از شخصیتهای دینی مسیحیان معلولا، با تبریک عید "فصح" به مسیحیان برای بازگشت صلح و امنیت و دوستی به تمام مناطق سوریه ابراز امیدواری کرد.



رئیس جمهور سوریه در این سفر از کلیساهای تخریب شده توسط گروههای تروریستی نیز بازدید به عمل آورد.










3529339
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از فرماندهان عملیات وعده صادق می گوید: دیگر هیچ چیز به قبل از طوفان الاقصی و اقدام مستقیم نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی بر نمی‌گردد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» میرباقری چند سالی است که تمام تمرکز و هم و غم خود را روی سریال سلمان فارسی گذاشته و تلاش دارد تا سال ۱۴۰۵ این مجموعه را به آنتن برساند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با روز جهانی رمز عبور، محققان سایبری به دنبال آگاهی‌رسانی‌کاربران هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پاسخ مشروع ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی، نقطه عطفی در معادلات بازدارنده کشورمان و تغییر معادلات در منطقه شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تظاهرات همبستگی با فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا علی رغم همه سرکوب‌ها و اتهام‌زنی‌ها درحال گسترش است و به بسیاری از کشور‌های جهان نیز سرایت کرده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شیخ صدوق» که به دعای امام زمان (عج) به دنیا آمد، به عنوان رئیس المحدثین و عمادالدین نام گرفت؛ دانشمندی که ۳۰۰ کتاب در ترویج معارف شیعه نگاشت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این خبر عکس هایی از بقیع، آرامستان مسلمانان را به تصویر کشیدیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پیشتازی خانم‌ها در کنکور و کاهش رغبت آقایان به تحصیلات عالیه، سبب ایجاد ناهمگونی در جامعه، خانواده و آموزش عالی خواهد شد؛ کارشناسان برای رفع این مشکل راهکارهایی را مطرح کرده‌اند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حضور چهره‌های شناخته‌شده سینما و تلویزیون در صحنه تئاتر، طی سالیان اخیر، واکنش‌های متفاوتی را به خود دیده است اما از هر زاویه‌ای که به این مقوله ورود می‌کنیم، به موردی خلاف اصالت و مقبولیت هنر نمایش برنمی‌خوریم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن مصری که باشگاه استقلال به دنبال جذب او بود در ۹ ماه ۵ تیم عوض کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است