فرهنگی‌هنری 06:40 - 28 فروردین 1393
خبرگزاری ایرنا رسالت در یک نگاه
تهران-ایرنا- پرداخت وام ویژه به سرمایه گذاران در سیستان و بلوچستان به نقل از رییس جمهور در دیدار مردم زابل و برداشت غیرقانونی دولت با مجوزستاد تدابیرویژه ازصندوق توسعه ملی، به نقل از یک عضو هیئت امنای صندوق توسعه ملی، مهم ترین عناوین امروز پنجشنبه روزنامه رسالت است.

رسالت در پوشش خبر دیدار دکتر حسن روحانی رییس جمهور با مردم زابل به نقل از خبرگزاری فارس نوشت: رییس جمهور گفت: به کسانی که در سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری کنند وام ویژه پرداخت می شود.



وی افزود:46 هزار هکتار زمین کشاورزی را نیز زیر شبکه آبیاری لوله ای برای استفاده بهره ورانه از آب قرار می دهیم. این طرح در سه سال آینده اجرا و عملیاتی می شود و منابع آن برای اجرا 1500 میلیارد تومان است یعنی باید هر سال 500 میلیارد تومان منابع لازم را در اختیار بگذاریم.رییس جمهور تصریح کرد: مسلما با اجرای این طرح در سه سال آینده یک تحول بزرگ در کشاورزی این منطقه به وجود خواهد آمد.روحانی با بیان اینکه طرح دیگری هم برای آبیاری تحت فشار برای کل استان مورد نظر است گفت: آن طرح هم مصوب، اجرایی و عملیاتی خواهد شد.



رئیس جمهور همچنین گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی صندوق توسعه ملی، برای هر کس که در استان سیستان وبلوچستان سرمایه گذاری کند، با تخصیص چهار درصد نسبت به استان های دیگر وام در اختیارشان می گذارد و زمان بازپرداخت آن دو سال بیشتر از جاهای دیگر خواهد بود.



روزنامه رسالت همچنین به نقل از ˈناصر موسوی لارگانیˈ عضو هیات امنای صندوق توسعه ملی از ˈبرداشت غیرقانونی دولت با مجوز ستاد تدابیرویژه از صندوق توسعه ملیˈ در سال گذشته خبر داد و نوشت: سازمان بازرسی ودیوان محاسبات باید به این موضوع ورود کنند زیرا تا آنجایی که اطلاع دارم مبلغ 4/1 میلیارد دلار برداشت شده و مجوز آن را نیز ستاد تدابیر ویژه صادرکرده است.



ˈمتین قهرمان جام والیبال باشگاههای آسیا شدˈ، تیتر عکس یک این روزنامه است که حکایت از آن دارد تیم والیبال متین ورامین ایران با پیروزی برابر الریان قطر قهرمان پانزدهمین دوره مسابقات باشگاه های آسیا شده است.



خبر دیگری که در صفحه یک روزنامه رسالت جای گرفته اظهار سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است با این تیتر: «موشک های ایران تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره نیست».



شبس**9241** 1551

انتهای پیام /*


3502489
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست هم‌اندیشی شبکه آموزش سیما و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در جهت تولید برنامه‌های آموزشی مهارت محور برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله علی اکبر رشاد موضوع فلسطین را یک مسئله جهانی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی افراد بی‌گناه را می‌کشد و جنایت می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا صادر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتاب «رد چکمه پهلوی؛ نهادسازی و نهادزدایی دردوره پهلوی اول» به نقش مسجد به عنوان یکی از نهاد‌های فرهنگی و تمدنی در سطح جامعه می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید نیلی احمدآبادی را به عنوان مدیر کل هنر‌های نمایشی منصوب کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام خداداده گفت: ما باید مراقبت کنیم تا دشمنان مفاهیمی مانند روز عشق، روز دختر، روز زن و روز پدر را مصادره نکنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جوایز پولیتزر دوشنبه‌شب در دانشگاه کلمبیا برای تجلیل از دستاورد‌های روزنامه‌نگاری، داستان‌نویسی و هنر برندگان خود را معرفی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب حضور خواهد داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فصل جدید «بر کرانه نور» همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با گرافیک جدید روی آنتن شبکه تهران سیما می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «دیدی نو» همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی انتن شبکه نسیم می‌رود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است