استانی 21:37 - 24 خرداد 1397

صنعت گردشگری اردبیل نیازمند طرح‌های خلاقانه و متفاوت است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو عصر پنج شنبه در جلسه بررسی آخرین طرح های گردشگری اردبیل افزود: برای این حوزه باید بازار جدیدی تعریف شده و طرح های خلاقانه و متفاوت به نسبت سال های گذشته عملیاتی شود.

وی با اشاره به قابلیت های این استان، گردشگری را محور توسعه اقتصادی منطقه برشمرد و تصریح کرد: برخورداری از قابلیت ها به تنهایی کافی نیست بلکه باید به دنبال ایده خلاقانه و متفاوت بود.

استاندار اردبیل از تمام دستگاه های اجرایی استان بویژه سازمان میراث فرهنگی خواست برای عملیاتی شدن طرح های جدید و خلاقانه تلاش کنند.

وی در عین حال به ضرورت خروج گردشگری استان اردبیل از وضعیت فصلی تاکید کرد و بیان داشت: زمستان بیدار با تخفیف در مراکز اقامتی و آبدرمانی ها و اجرای یک جشنواره عملیاتی نمی شود و ضروری است برای جذب و ماندگاری گردشگران برنامه های خلاقانه اجرا شود.

بهنام جو همچنین با اشاره به اهمیت صیانت و حفاظت از آثار طبیعی و تاریخی استان، به ضرورت اجرای طرح جامع ساماندهی و اجرای سازه پوششی در منطقه هفت هزار ساله شهریری در مشگین شهر تاکید کرد.

وی در همین خصوص ساماندهی بقعه شیخ کلخوران را ضروری برشمرد و  متذکر شد: در این اثر تاریخی نیز اجرای فضای سبز استاندارد و شکیل مورد تاکید بوده و در عین حال لازم است احداث مراکز اقامتی در پیرامون این بنای تاریخی مطالعه شود.

استاندار اردبیل به اشاره به ظرفیت استان در بحث ورزش های زمستانی، احداث پیست اسکی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: احداث هتل های پنج ستاره نیاز اصلی استان در حوزه گردشگری بوده که باید با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی محقق شود.


9810383
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است