فرهنگی‌هنری 12:15 - 18 اسفند 1393
«ابراهیم مختاری» رئیس هیات مدیره خانه سینما شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ اعضای سیزدهمین هیات مدیره خانه سینما در دومین نشست خود در صبح روز دوشنبه هیجدهم اسفندماه پس از گفتگو و تبادل نظر به اتفاق آرا آقایان ابراهیم مختاری را به عنوان رئیس – محمدرضا موئینی را به عنوان نایب رئیس – آتیلا پسیانی را به عنوان سخنگو و کامران ملکی را به عنوان دبیر هیات مدیره خانه سینما انتخاب کردند.


این نشست با حضور همه اعضا هیات مدیره و بازرس خانه سینما و با دعوت از اعضای علی البدل جهت شرکت در جلسه برگزار شد.


شایان ذکر است محمدرضا موئینی- ابراهیم مختاری- بهمن اردلان- آتیلا پسیانی- کامران ملکی- شادمهر راستین و سید مهدی خادم به عنوان اعضای اصلی و حمیدرضا آشتیانی پور و محمدرضا سکوت به عنوان اعضای علی البدل  و همچنین عبداله اسفندیاری به عنوان بازرس اصلی و ایمان کرمیان به عنوان بازرس علی البدل، منتخب های مجمع عمومی خانه  سینما در تاریخ یازدهم اسفندماه 1393 هستند.




انتهای پیام/ 

6007185
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آئین آغاز به کار رادیو محرم با حضور معاون صدای جمهوری اسلامی همزمان با ویژه برنامه اذن عزا و تعویض پرچم حریم رضوی در حرم امام رضا (ع) برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نماز از جایگاه بسیار ویژه‌ای در دین اسلام برخوردار است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام رضا (ع) در یکی از احادیث خود به غم و اندوه عظیم پدر بزرگوارشان در آستانه ماه محرم اشاره کرده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اسماعیلی گفت: تکمیل پروژه‌های در حال تاسیس جزو مطالبه همه است و تا یک ماه آینده ۴۰ پروژه را افتتاح می‌کنیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اختتامیه چهل و یکمین «جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی» با هدف اهدای جوایز به آثار شایسته تقدیر در تالار رودکی برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اختتامیه چهل و یکمین «جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی» با هدف اهدای جوایز به آثار شایسته تقدیر در تالار رودکی برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سینمایی بر ادامه روند فعالیت‌های سازمان سینمایی تا استقرار دولت جدید بدون هرگونه تعلل و وقفه تاکید کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فصل جدید برنامه «چهارگاه» هم‌زمان با فرارسیدن ایام محرم، با اجرای امیرحسین مدرس راهی آنتن شبکه چهار سیما می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «آن لحظه» که حکایت‌هایی از تأثیر زنان در سرنوشت انسان‌ها و تصمیم‌های مهم دارد، محرم‌الحرام ۱۴۰۳ از شبکه نسیم تقدیم به مخاطبان می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی از یک شنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است