گوناگون 05:34 - 26 شهریور 1393
«در جست‌وجوی نیمو» به‌عنوان یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های هزاره سوم آنقدر در گیشه خوب فروش کرد که کمپانی سازنده‌اش دنباله‌هایی نیز برای آن تدارک دید.

در شهر چه خبر

 «در جست‌وجوی نیمو» روایتگر داستان مارلین دلقک‌ماهی کج‌خیالی است که بی‌اندازه به پسر جوانش، نیمو علاقه‌ دارد. در طبیعت مارلین نیست که به کشف آب‌های ناآشنا بپردازد، ولی وقتی در نخستین روز مدرسه، او و نیمو به‌طور اتفاقی نزدیک صخره آبی بزرگ از هم جدا می‌افتند، مارلین به راه می‌افتد تا پسرش را پیدا کند. محبوبیت فوق‌العاده انیمیشنی که شخصیت‌هایش ماهی‌ها هستند علاوه بر قصه جذاب و تکنیک برجسته فیلم، می‌تواند نشانه علاقه مردم به آبزیان نیز باشد. در دهه60 یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌های مردم این بود که آکواریومی راه‌بیندازند و به ماهی‌هایشان برسند.

حالا چند سالی است که موج آکواریوم‌داری دوباره احیا شده و خیلی‌ها دنبال نگهداری از ماهی در منزل و حتی‌ محل کارشان هستند. آکواریوم و ماهی هم خودش عالمی دارد. ماهی‌هایی در انواع مختلف که در دمای خاصی از آب باید نگهداری شوند. غذای مخصوص دارند و کلی جزئیات دیگر. بورس خرید آکواریوم و ماهی و مخلفاتش هم این روزها بزرگراه نواب صفوی است. از میدان جمهوری که به سمت پایین حرکت کنید کلی مغازه آکواریوم‌فروشی می‌بینید و کلی مخاطب علاقمند که از نقاط مختلف شهر به این محدوده می‌آیند. شهروندانی که عشق به آبزیان فصل مشترکشان است. آکواریوم‌بازها دنیایی جالب و خوشی‌ها و حسرت‌های خاص خودشان را دارند. خوشی رسیدگی به آبزیان و حسرت وقتی که می‌بینند جسم بی‌جان ماهی‌ها روی آب آمده‌اند. موجوداتی که تا همین دیروز با عشق بهشان غذا می‌دادند و حالا باید جسم بی‌جانشان را از آکواریوم خارج کنند.


4742469
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است