استانی 15:02 - 14 اسفند 1393
با عنوان «لاله‌های آسمانی»
نخستین یادواره شهدای دانشجوی سمنان با عنوان «لاله‌های آسمانی» در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجوی سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در یادواره شهدای دانشجو که با حضور جمع زیادی از دانشجویان و مردم سمنان برگزار شد، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نیز اهمیت مسئله ایثار و شهادت در جامعه پرداخت.

وی با بیان اینکه شهدا آیات قرآن را در زندگی خود پیاده کردند، بیان کرد: شهدا با جان و اموال خود، اسلام و انقلاب را یاری کردند.

این نماینده مجلس با اشاره به مسائل سوریه و عراق، هدف اصلی ایجاد داعش را آسیب رساندن به جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امروز به لطف الهی و تدابیر مقام معظم رهبری، داعش و پشتیبانان آن رو به نابودی می‌روند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: امنیت و آزادی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم؛ چرا که اگر آنان نبودند، امروز نمی‌توانستیم به‌راحتی و با آسایش در شهر خود زندگی کنیم.

کوثری تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا هیچ نفعی برای شهدا ندارد؛ بلکه این ما هستیم که به آنان نیاز داریم و باید در این‌گونه محافل از شهدا طلب یاری و بخشش‌کنیم.

وی ادامه داد: در پایان قرن بیستم، انسانی متدین و دانا صحنه سیاسی ایران را طوری تغییر داد که مقامات کشورهای مختلف از آن حیرت‌زده شدند؛ رژیم شاهنشاهی توانایی مقابله باهوش و درایت امام خمینی(ره) را نداشت و نتوانست مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود.

کوثری با اشاره به صلابت حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: دشمن با نقشه‌های متفاوت قصد جلوگیری از امام را داشت؛ اما ایشان با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) به راه خود ادامه داد؛ یاران ایشان نیز با ندای ملکوتی حضرت امام مقابل دشمن ایستادند و او را به زانو درآوردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن الگو داشتند، خاطرنشان کرد: رزمندگان، عاشورا و حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دادند و بدون سلاح و با صبر و استقامت با استکبار جنگیدند.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت اجازه هیچ‌گونه خبط و خطایی را نمی‌دهد؛ امروز این فرهنگ که نشأت گرفته از دین اسلام بوده، در حال مقابله با فرهنگ شیطانی است و به‌یقین این ستیز با پیروزی حق و اسلام به پایان می‌رسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: قبل از انقلاب وجود نیروگاه و رآکتورهای هسته‌ای در ایران مشکلی ایجاد نمی‌کرد؛ چرا که مدیریت کشور به دست آمریکایی‌ها بود اما امروز که دانشمندان مسلمان ایرانی به این علم دست یافته‌اند، وجود انرژی هسته‌ای در ایران برای آمریکا و دوستان او مشکل‌ساز شده است.

کوثری ادامه داد: قدرت ایران اسلامی به‌قدری است که نتانیاهو در کنگره‌ای اعلام کرد که ایران منطقه را در دست خود گرفته است؛ دشمن باید بداند که ایران اسلامی به دنبال قدرت‌طلبی نیست اما از مقابله با استکبار و ظلم دست بر نمی‌دارد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده شهدای دانشجوی شهرستان و نیز خادم‌الشهدای دانشگاه پیام نور تقدیر به عمل آمد.


5981053
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است