اقتصادی 14:50 - 03 آبان 1393
نوبخت:
تهران - ایرنا - معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: برغم محدودیت منابع با هماهنگی وزیر نیرو به برخی از طرح های اولویت دار که تا پایان سال به بهره برداری می رسند، 100 درصد منابع مورد نیاز را تخصیص خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمدباقر نوبخت روز شنبه درهمایش مدیران ارشد وزارت نیرو، افزود: از مشکلات صنعت آب و برق آگاه هستیم و وزیر نیرو با استدلال های قوی این مشکلات را بیان می کند اما در موضوع اقنصاد آب و برق باید به مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز توجه شود.



وی ادامه داد: اصلاح اقتصاد آب و برق نیازمند توجه به مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.



معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری اظهار داشت: برای تبدیل وضعیت موجود صنعت آب و برق و فاضلاب به وضعیت مطلوب می توان از پتانسیل ها و ظرفیت های بودجه 93، 94 و قانون برنامه ششم استفاده کرد.



نوبخت گفت: کمتر از پنج ماه به پایان سال 93 باقی مانده که طی این مدت می توان با استفاده از ظرفیت های بودجه سال جاری ازطریق تخصیص بهینه منابع به سمت جایگاه مطلوب حرکت کرد.



وی افزود: مدیریت بهینه تخصیص این امکان را می دهد که بتوان با وجود منابع محدود به برخی بخش ها به صورت هدفمند کمک کرد.



معاون رییس جمهوری با بیان اینکه وزارت نیرو از ظرفیت های بالایی برخوردار است، گفت: متخصص ترین افراد در بخش آب و فاضلاب و برق در وزارت نیرو حضور دارند که باید از ظرفیت های آنها استفاده شود.



اقتصام(3)1053**1558

انتهای پیام /*


5035736
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مشترکان برق با کاهش هر کیلووات مصرف نسبت به سال قبل امتیاز و شانس بیشتری برای قرعه کشی خودرو خواهند داشت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به تاکید برنامه هفتم بر خودکفایی برنج به عنوان دومین محصول استراتژیک، مسئولان وزارت جهاد با افزایش بهره‌وری در واحد سطح، اجرای امور زیربنایی در اراضی شمالی و توسعه کشت ارقام جدید به دنبال خودکفایی هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز ۱۸ اردیبهشت، شاخص کل بورس ۱۲۷ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران گفت: مصوبه سازمان بورس ناشران را شامل می‌شود به عبارتی بازارگردانی ابزار‌های ثانویه ادامه دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران با توجه به رشد خودرو‌های الکتریکی در چین و آمریکا رشد تقاضای بنزین در سال جاری کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار و بررسی‌های صورت گرفته میزان قاچاق ماهانه زعفران به بیش از ۱۰ تن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار و بررسی‌های صورت گرفته میزان قاچاق ماهانه زعفران به بیش از ۱۰ تن رسیده است که با رفع موانع صادراتی ماهانه ۱۶ میلیون دلار ارز وارد کشور می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در رابطه با آخرین جزئیات از اجرای دستورالعمل حاکمیت شرکتی نکاتی را مطرح کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با اجرایی شدن طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن که در شورای نگهبان به تصویب رسید بازار اجاره مسکن رو به بهبود می‌رود و شاهد تقویت بازار خرید و فروش خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مشاغلی که فروش کالای ایشان کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده، ملزم به ارائه دفاتر و ترازنامه نیستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است