استانی 17:46 - 06 خرداد 1394
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر هیئت نظارت بر تاسیس و فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد فارس گفت: با تاسیس و فعالیت هشت سازمان مردم‌نهاد در این استان موافقت شد.

موافقت با تأسیس 8 سازمان مردم‌نهاد در فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه فارس، سیدعلی‌محمد موسوی چهارشنبه 6 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: هشت سازمان مردم نهاد در حوزه‌های زیست‌محیطی، خیریه، دانش‌آموزان استثنائی، فرهنگ و هنر، میراث و جغرافیای فرهنگی، موفق به دریافت موافقت اولیه شده‌اند.

موسوی گفت: اکنون حدود 500 سازمان مردم نهاد در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در سطح استان فارس ثبت شده که از این تعداد 250 پروانه فعالیت از سوی استانداری و فرمانداری‌های استان صادر شده است.

وی گفت: یکی از اقدامات عملی در مسیر تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) در رابطه با شعار سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" جلب و جذب مشارکت عمومی در قالب فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ارتقاء سطح کمی و کیفی تأسیس و توسعه سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به عنوان دبیرخانه این هیئت قرار دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد با توانمندی‌های ارزشمندی که استان فارس در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی دارد این استان به جایگاه شایسته و واقعی خود در حوزه سازمان‌های مردم نهاد برسد.

موسوی به سیاست دولت " تدبیر و امید " در تسهیل روند تأسیس و توسعه فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در اجرای سیاست‌های دولت در این راستا جلسات هیئت نظارت بر تأسیس و فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد فارس به صورت مداوم و مستمر و بر اساس اولویت درخواست‌های واصل شده به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس همچنین یادآور شد: متقاضیان تأسیس و فعالیت در قالب سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های غیرسیاسی، غیردولتی و غیرانتفاعی می‌توانند درخواست الکترونیکی خود را از طریق پورتال وزارت کشور بخش سازمان‌های مردم نهاد ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام


6456499
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است