اجتماعی 10:47 - 02 مرداد 1393
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از عملیات امدادرسانی جاده ای صبح امروز برای نجات جان 40 مسافر اتوبوس برخورد کرده با کامیون در استان خراسان رضوی خبر داد.

تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون در خراسان رضوی

حسین درخشان با اشاره به عملیات جاده ای صبح امروز در استان خراسان رضوی گفت: ساعت 4 و 30 دقیقه صبح امروز حادثه برخورد کامیون با یک دستگاه اتوبوس، در کیلومتر 80 محور تربت حیدریه به گناباد به سازمان امداد و نجات اطلاع داده شد که به سرعت نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات نجات و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی افزود: در این سانحه، 39 نفر دچار آسیب شدند که هفت مصدوم تحت درمان سرپایی امدادگران قرار گرفتند و متاسفانه یک نفر فوت کرد.

5 کشته و 3 مجروح شدن در حادثه ی جاده ای استان کرمان

درخشان همچنین به حادثه برخورد پژو 206 با پژو 405 در استان کرمان – کیلومتر 10 باغین اشاره کرد و گفت: ساعت 16 روز گذشته حادثه برخورد پژو 206 با پژو 405 در محور مذکور به نیروهای امدادی اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: با اعزام امدادگران به محل حادثه ، مشخص شد که هشت نفر دچار حادثه و سه نفر نیز دچار مصدومیت شدند که تحت درمان امدادگران قرار گرفتند و نیز متاسفانه در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست دادند.(باشگاه خبرنگاران)


4314162
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» تلسکوپ فضایی جیمز وب شگفتی دیگری را در دنیای ستاره شناسی رقم زده است. این تلسکوپ اخیراً جو در سیاره فراخورشیدی 55 Cancri e را کشف کرده است. با این حال، این سیاره به هیچ وجه مکانی برای سکونت نیست، چرا که دمای سطح آن به 2000 درجه سانتیگراد می...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان اورژانس استان تهران با بیان این که از ابتدای فروردین تا 21 اردیبهشت ماه سال جاری 15 نفر دچار غرق شدگی و 9 نفر از آنها فوت شده اند، گفت: 58 درصد از مصدومان در استخرهای شنای خانگی دچار غرق شدگی شده اند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» اخترشناسان با استفاده از تلسکوپ FAST چین، انبوهی از کهکشان های دوردست و غنی از گاز را کشف کرده اند. بررسی جدید FAST تاکنون بیش از 100 کهکشان جدید را در فواصل تا 5 میلیارد سال نوری کشف کرده است که انتظار می رود تعداد نهایی به بیش از 1000 برس...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان این که میانگین اضافه کار پرستاران در مراکز درمانی 28 تا 30 هزار تومان به ازای هر ساعت است، گفت: نسخه اولیه لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران با هدف بهبود وضعیت معیشتی آن ها تدوین شده است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» کانون سردفتران و دفتریاران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر خلاف "قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" از هرگونه پاسخگویی درباره میزان درآمد دفاترر اسناد رسمی سر باز می زنند؛ آیا این آمار "فوق سری" که توده مردم امکان دسترسی به آن را ندا...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سهم بودجه آموزش و پرورش از منابع عمومی کشور در سال 1403 با کاهش به 9.83 درصد رسید و با این وضعیت 5 چالش جدی برای این وزارتخانه در سال جاری وجود دارد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» برگزیدگان بخش های مختلف اینوتکس 2024 در مراسم اختتامیه معرفی شدند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه فضایی ایران و قرارگاه جهادی وزارت کشور در خصوص ارائه خدمات فضاپایه به امضا رسید.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست برنامه ریزی و توسعه شرکت پتروشیمی فن آوران از ثبت دانش فنی تکنولوژی تجاری سازی و ساخت پایلوت نیمه صنعتی طرح تبدیل دی اکسید کربن به متانول خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» آتش شاکرمی درگیر رفیق بازی ها و مسائل شخصی خود است و در شب هایی از هفته که مهمان دارد، نیکا اجازه ندارد به خانه او بیاید، چون شاید مدل مهمانی برای سن او مناسب نباشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است