سیاسی 21:18 - 01 اسفند 1395
روحانی در جلسه هیات دولت:
رئیس جمهور گفت: استیضاح حق نمایندگان است و امیدوارم حاصل استیضاح وزیر راه هماهنگی بیشتر بین دو قوه مقننه و مجریه باشد.

امیدوارم حاصل استیضاح وزیر راه هماهنگی بیشتر بین ۲ قوه باشد/ لزوم پیشگیری از وقوع قطع آب و برق به‌ویژه در خوزستان

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی شامگاه یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی افزود: استیضاح، حق قانونی مجلس است و امیدوارم حاصل این استیضاح هماهنگی بیشتر بین دو قوه و سرعت افزون‌تر در اجرای سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی برای خدمت به مردم باشد.



رئیس‌جمهور از رئیس، هیات رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با اعتماد مجدد به وزیر راه و شهرسازی استمرار خدمات ارزنده‌ای را که در این وزارت انجام شده است، فراهم نمود، تشکر کرد و اعضای دولت را به تقویت ارتباط و تعامل گسترده‌تر با نمایندگان ملت توصیه نمود.



روحانی راه پیشرفت و تعالی کشور را در همدلی، هماهنگی و اتحاد نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد که این اتحاد عامل مهمی در شکست افراطی‌گری است.



رئیس‌جمهور اعتماد مجلس شورای اسلامی را نقطه روشن شرایط سیاسی کشور و نشانه‌ای از عملکرد همدلانه مجلس و تعامل نزدیک­تر دولت و مجلس برشمرد و بر ضرورت تقویت این همبستگی تأکید کرد.



روحانی همچنین از تلاش‌های وزیر نیرو و همکاران ایشان در ترمیم مشکلات ناشی از بارندگی‌های اخیر در حوزه آب و برق تشکر کرد و بر پیشگیری از وقوع قطع آب و برق و مضاعف کردن تلاش‌ها به‌ویژه در استان خوزستان توصیه نمود.



در ادامه جلسه، هیات وزیران با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر صدور مجوز امضای موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی«نوردوز – مغری» موافقت کرد.

 


8830142
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بین‌الملل گفت: آمریکا بزرگترین مانع تشکیل کشور فلسطین و حامی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محمدی گفت: مشکل اصلی برای آتش بس در غزه نه حماس است و نه حتی غربی‌ها. مشکل اصلی اسرائیل و شخص نتانیاهو است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور درباره کشتی پرتغالی توقیف شده در نزدیکی تنگه هرمز توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» تشکیل استان‌های تهران غربی و شرقی یکی از راه‌های کوچک شدن پرجمعیت‌ترین کلانشهر کشور است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: کشور‌های اسلامی باید یک نشست اضطراری در سطح سران برگزار کنند و به کشور‌های اروپایی و آمریکایی نسبت به مواضع و عملکردشان هشدار جدی بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فهرست انتخاباتی شورای وحدت برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، با اشاره به رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال، اعلام کرد که تراز تجاری در این ماه، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی گفت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت گسترده برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور در پیامی از تلاش‌های نیرو‌های امدادی به ویژه هلال احمر برای یافتن کودک گمشده گلستانی تشکر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است