استانی 12:04 - 06 بهمن 1399

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۵ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در علی آبادکتول

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سوخته سرائی ظهر دوشنبه در نشست خبری دهه فجر اظهارکرد: ۵۰ عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی و غیره در دهه فجر امسال اجرا می شود.

وی افزود: تجدید میثاق با شهدا، برگزاری مسابقه فیلم کوتاه با موضوع نماز، برگزاری نامه برای مدافعان سلامت، نشست شاعران و ادبا، نشست های خبری ادارات، اجرای موسیقی های محلی کتولی، تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا، مسابقه پرواز با پاراگلایدر، نقاشی، خوشنویسی، دیدار با ائمه جمعه، مسابقه تیراندازی با اسلحه بادی،

سوخته سرائی با بیان اینکه امسال پروژه های عمرانی افزایش یافته است، ادامه داد: امسال ۲۲۵ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتبار دو هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شده و بیش از ۲۴ هزار خانوار از آن بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه ۱۹۹ اشتغال هم ایجاد می شود، اضافه کرد: ۱۵۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۶۹ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

طبق گفته سوخته سرائی از این تعداد پروژه ۴۰ پروژه کلنگ زنی شده و ۱۸۵ پروژه هم افتتاح می شود.

فرماندار علی آبادکتول به مهم ترین پروژه ها اشاره کرد و گفت: آبخیزداری و کنترل سیلاب، افتتاح سالن ورزشی روستایی، افتتاح زمین چمن مصنوعی روباز، احداث دوربرگردان ایمن، بهره برداری مسکن محرومان و مسکن روستایی، جمع آوری آب های سطحی، افتتاح کارخانه تولیدی و واحد صنعتی و غیره است.

سوخته سرائی ادامه داد: کارخانه فولاد در شهرک علی آبادکتول با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۷۲ نفر کلنگ زنی می شود.

وی تصریح کرد: از دهه فجر ۱۳۹۲ تا دهه فجر امسال حدود دو هزار و ۵۱۵ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان در شهرستان اجرا شده است.


10920050
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است