استانی 16:18 - 28 فروردین 1397
در سال ۹۶ ؛
شهرکرد- مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۰ درصد اهداف تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در سال ۹۶ محقق شد.

۸۰ درصد اهداف تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری محقق شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی گفت: این اداره کل به ۸۰ درصد اهداف پیش بینی شده خود در سال ۱۳۹۶دست پیدا کرد و ۲۰ درصد از این اهداف به لحاظ دیر تخصیص پیدا کردن اعتبارات فرهنگی و یا نبود اعتبارات محقق نشد.

حجت‌الاسلام مرتضوی افزود: البته اداره کل تبلیغات اسلامی در بعضی از فعالیت ها، نسبت به آن چه مشخص شده بود بهتر عمل کرد و فعالیت های چشم گیر خوبی نسبت به سال ۱۳۹۵ داشت.

وی افزود: تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در اعزام مبلغ و در زمینه استقرار مبلغ و مبلغه در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری ادامه داد:  تعدادی از گفتمان های دینی برنامه ریزی شده به دلیل نداشتن اعتبارات و کمبود اعتبارات در سطح استان برگزار نشد.

حجت‌الاسلام مرتضوی بیان کرد: در مباحث آموزشی و به‌ویژه آموزش های تخصصی ویژه مبلغان و مبلغات، با توجه به تعامل خوبی که بین اداره‌های تبلیغات اسلامی حوزه های علمیه قم و اصفهان و اداره کل تبلیغات اسلامی وجود دارد، آموزش های خوبی را در سال ۹۶ شاهد بودیم که از آن جمله می توان به دوره های آموزشی تمهیدیه بدو تبلیغ و دوره آموزشی تربیت مربی خانواده اشاره کرد.


9749032
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است