اجتماعی 12:05 - 08 آبان 1393
متقاضیان اعزام به عمره 94-93 از چهاردهم آبان ماه به مدت 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت http://fakher.haj.ir نسبت به ثبت تقاضای تشرف خود و همراهان در قالب یک گروه اقدام کنند.

اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت تقاضای تشرف به عمره 94-93/ آغاز ثبت تقاضا از 14 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره مفرده در بانک‌های ملی و ملت مربوط به ثبت نام‌های عمومی سال‌های 1387 و 1390 و همچنین دارندگان اسناد قدیمی ثبت نامی عمره در بانک ملی که پیش از این اقدام به تبدیل قبوض خود به کارت‌های ثبت نامی جدید کرده‌اند، از تاریخ 14 آبان به مدت 10 روز فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی

http://fakher.haj.ir در صورت تمایل به اعزام به عمره آتی، نسبت به ثبت تقاضای تشرف خود و همراهان خود در قالب یک گروه اقدام کنند.

*بدیهی است این اقدام به هیچ عنوان به منزله تعهد سازمان حج و زیارت برای اعزام متقاضیان در عمره پیش رو نیست و اعزام افراد به عمره صرفاً منوط به فراخوان اولویت های آنان خواهد بود.

همچنین در مرحله اول فراخوان اولویت‌های عمره، تمام دارندگان کارت‌های اسناد ودیعه‌گذاری عمره دارای اولویت‌های یک تا 350 و نیز دارندگان اسناد ثبت نامی قدیمی بانک ملی تبدیل شده به کارت‌های ثبت نامی جدید به عنوان اولویت‌های اصلی برای ثبت‌نام در کاروان‌های عمره فراخوانده می‌شوند و در صورت عدم تکمیل ظرفیت گروه‌های اعزامی، از اولویت‌های بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت تأکید شده است: ثبت‌نام متقاضیان دارای اولویت در گروه‌های پروازی منوط به تشکیل گروه در سامانه یاد شده است.

بر اساس این گزارش، دارندگان اسناد ثبت نامی عمره مفرده، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به آدرس http://hajnews.ir «راهنمای ثبت تقاضای تشرف و نحوه تشکیل گروه» (که به‌زودی در این سایت درج خواهد شد) را دریافت و مطالعه کنند. مطالعه دقیق این راهنما پیش از اقدام به گروه بندی و ثبت تقاضای تشرف به عمره مورد تأکید است.

شایان ذکر است تاریخ ثبت‌نام قطعی در کاروان های عمره 94-93 متعاقباً اعلام خواهد شد.


5076735
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جاده‌های کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: نقش هلال احمر در ساماندهی حرکت مردم برای کمک به مردم بحران زده فلسطین حائز اهمیت و بر جهانیان آشکار و مبرهن است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ تهران با اشاره از اجرای تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم پرفیض لیالی قدر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راهور فراجا در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به جزییات مصوبه افزایش جریمه‌های راهنمایی و رانندگی پرداخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از خدمت رسانی ۸ مرکز معاینه فنی در روز جمعه ۱۰ فروردین خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران توضیحاتی درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران بر تلاش اعضای شورا برای جلوگیری از تخریب بنا‌های مجاور کاخ گلستان تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون روابط کار خبر داد، لایحه پیشنهادی اصلاح ​موادی از قانون کار برای تعیین مزد کارگران به زودی به دولت ارائه می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راه کشور از فوت ۶۱۷ نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی خبر داد و گفت:طی این مدت، ۱۶ هزار و ۵۸۳ نفر در تصادفات جاده‌ای مجروح شده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است