استانی 16:03 - 31 مرداد 1393
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: صدمات تهاجم فرهنگی غرب بسیار بیشتر از جنگ نظامی است.

صدمات تهاجم فرهنگی غرب بسیار بیشتر از جنگ نظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، غلام‌رضا تاجگردون ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان باشت اظهار کرد: بر فراز عمومی کشور باید قاطعانه اعلام کنیم اگر آمریکا و غرب مطرح می‌کند که ما گزینه‌های متعددی بر روی میز داریم هیچ‌یک از گزینه‌های آن‌ها مقابل ایران نظامی نخواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های باشت‌و گچساران در مجلس شورای اسلامی افزود: غرب و آمریکا به خوبی می‌دانند که مردم،نظام و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به آنقدر در جهان مقتدر است که نمی‌توانند با ابزارهای نظامی نظام جمهوری اسلامی ایران را از پای بیندازند.

وی ادامه داد: غرب برای خدشه‌دار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند و امروز راه اصلی غرب مقابل ایران نرم‌افزار و جنگی بدون سلاح است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نسخه اصلی غرب مقابل ایران را استحاله فرهنگی برشمرد و یادآور شد: قصد دشمن رخنه کردن در دین مردم بخصوص جوانان ما بوده لذا ما باید هوشیار باشیم و بدانیم آنچه را که ما را به استقلال و حقیت خود در جهان می‌رساند تقویت پایه‌های دینی، فکری و علمی است.

تاجگردون با بیان این‌که ما نیز برای مقابله با هجمه‌های دشمن به توسعه فرهنگ بخصوص فرهنگی دینی بپردازیم و آن را سرلوحه کارمان قرار دهیم،خاطرنشان کرد: کار فرهنگی یک متولی ندارد بلکه عزمی عمومی می‌طلبد که اگر کوچکترین کوتاهی در این مسئله انجام شود ما را آسیب‌پذیر خواهد کرد و قطعأ آسیب آن بیشتر از یک جنگ نظامی خواهد بود.


4535136
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است