گوناگون 09:05 - 11 بهمن 1393
یک کارشناس امور دینی:
یک کارشناس امور دینی، توجه به تربیت کودکان در سنین پایه را برای داشتن تربیت اصولی مهم دانست و گفت: زمانی که کودک از تربیت صحیحی برخوردار نباشد، موجب آسیب وی در آینده می‌شود.

رفتار عاقلانه والدین با فرزند، کلید موفقیت در تربیت است

حجت‌الاسلام علیرضا خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه زنجان، اظهار کرد: از نگاه دینی تربیت کودک در سه مرحله زندگی وی صورت می‌گیرد که شامل سن یک تا 7 سالگی پادشاهی کردن است که اطاعت از کودک در دایره تربیت دینی قرار ‌می‌گیرد.

وی افزود: دوره دوم شامل 7 تا 14 سالگی می‌شود که جزو مراحل سخت زندگی برای فرد به شمار می‌آید که امروز در دوران تحصیل راهنمایی شاهد این آسیب‏‌های رفتاری از سوی دانش‌آموزان هستیم؛ چرا که باید این دوره از تربیت همراه با توجه والدین به نوجوان باشد و اولیا به‌عنوان یک دوست حقیقی اعتماد لازم را برای همراهی وی به فرد بدهد.

خدایی یادآور شد: دوره سوم تربیت سنین 14 به بالا را در برمی‌گیرد که در این رده سنی اگر تربیت از دو رده سنی به‌ خوبی انجام نگرفته باشد، فرد با آسیب‌های فراوان وارد این رده سنی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رفتار عاقلانه والدین با فرزند خود کلید موفقیت در تربیت محسوب می‌شود که اولیا باید با توجه به شاخص‌ها بتوانند تربیت صحیح و اصولی داشته باشند.

انتهای پیام


5737962
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است