استانی 10:12 - 25 مرداد 1399
ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته دلگان در غرب استان با دمای ۴۸.۶ درجه سلسیوس گرمترین شهر کشور شد.

دلگان گرمترین شهر کشور در شبانه روز گذشته

محمود دیانتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از دلگان به ترتیب «شوش» با دمای ۴۷.۶ و «دهلران» با دمای ۴۷.۲ درجه سلسیوس دومین و سومین شهرهای گرم کشور در شبانه رو گذشته بودند.

وی افزود: به طور کلی در شبانه روز گذشته دمای ۱۵ شهر سیستان و بلوچستان به بیش از ۴۰ درجه سلسیوس رسید که گرمترین شهرها به ترتیب دلگان با دمای ۴۸.۶، هیرمند ۴۶.۹، هامون و زهک ۴۵.۳، زابل ۴۵.۱ و ایرانشهر ۴۵ درجه بوده اند.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بر اساس جدیدترین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی همچنان انتظار می رود گرمای هوا در اکثر نقاط استان ادامه داشته باشد.

دیانتی در بخش دیگری از ادامه وزش بادهار ۱۲۰ روزه در شمال استان خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زابل به ۲۳ متر بر ثانیه معادل ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسید اما تأثیر بخصوصی در دید افقی شهر زابل ایجاد نکرد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود شدت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش رو افزایش یابد و گردوغبار حاصل ضمن کاهش دید افقی، شرایط کیفی هوا را در نقاط مستعد ناسالم کند.

انتهای پیام


10667287
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است