استانی 17:09 - 05 آذر 1394
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با تاکید بر این‌که هم استانی‌ها هنوز اطلاعات کاملی از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های استان ندارند، گفت: کشور نیز هنوز با شناخت کمی از استان گلستان مواجه است و باید شناخت اجمالی را ایجاد کنیم.

عدم ماندگاری مسافر یکی از دغدغه‌های استان گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ابراهیم کریمی، امروز(5 آذر) در آیین رونمایی از پرتال اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: سایت قبلی نیازهای گردشگری داخلی استان را پاسخگو نبود چه برسد به پاسخگویی به نیاز گردشگران خارجی.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های استان عدم ماندگاری مسافر در گلستان است که دلیل اصلی آن در ناشناخته بودن خلاصه شده است.

وی اضافه کرد: در این پرتال ما پا را فراتر گذاشته و ابتدا سایت زبان انگلیسی را راه‌اندازی کرده و در آینده زبان روسی و عربی نیز به این پرتال افزوده خواهد شد.

کریمی از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان گلستان خواست تا این پرتال را در کنار خود ببینند و سپس متذکر شد: پرتال میراث فرهنگی گلستان یک سایت تخصصی و مختص یک دستگاه نیست و از این رو انتظار می‌رود این پرتال از حوزه رقابتی دستگاهی خارج شود.

وی تصریح کرد: یکی از شروط بین‌المللی شدن جشنواره اقوام راه‌اندازی پرتال بود که این قدم برداشته شد و امیدواریم بتوانیم این سایت را به سایتی فراگیر برای پاسخگویی به استان برسانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان یادآور شد: این پرتال شامل سایت خبری، سایت زبان انگلیسی، گردشگری مجازی، صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری، جشنواره اقوام، سرویس ویدئو و معرفی شهرستان‌هاست.

انتهای پیام


7432315
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است