گوناگون 12:44 - 01 مرداد 1393
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، خواستار اعلام وصول تقاضای استیضاح وزیر نیرو در هیات رییسه شد و گفت: دریاچه ارومیه به لحظات مرگ خود نزدیک می شود.

دریاچه ارومیه به لحظات مرگ خود نزدیک می شود

به گزارش سرویس گیشه جام نیوز، «نادر قاضی پور» در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در اخطاری با استناد به اصل 89 قانون اساسی اظهارداشت: چند ماه است طرح استیضاح وزیر نیرو را به هیات رییسه ارایه کرده ایم، ولی اعلام وصول نشده است.

 

وی، ضمن تشکر از «علی لاریجانی» رییس مجلس برای برگزاری جلسه ای با استیضاح کنندگان و وزیر نیرو خاطرنشان کرد: من متوجه نمی شوم منظور شما از وقت کشی در این استیضاح چیست، ما می خواهیم هرچه زودتر استیضاح انجام شود.

 

قاضی پور که یکی از متقاضیان استیضاح حمید چیت چیان وزیر نیرو است، همچنین گفت: آقای لاریجانی من از شما دعوت می کنم به ارومیه بیایید و آخرین لحظات مرگ بزرگ ترین دریاچه نمکی جهان را با چشم خود ببینید، شما چرا در این راستا کاری نمی کنید؟

 

لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این اخطار تصریح کرد: ما در راستای این تقاضای استیضاح، جلسه ای را با مسوولان وزارت نیرو و وزیر نیرو برگزار کردیم، در آن جلسه وزارت نیرو اعلام کرد که مشکلات منابع دارد و نتیجه آن شد که پیگیری های لازم را انجام دهند.وی افزود: اگر نتیجه را قبول ندارید، می توانید استیضاح را به جریان بیندازید ولی ما فکر می کنیم با این جلسه امکان به نتیجه رسیدن بیشتر است.

 

ایرنا/


4306248
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است