سیاسی 09:44 - 02 خرداد 1401
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به سخن امام (ره) که فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: این پیام بسیار ارزشمندی برای تمامی رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح بود که همه سرباز خداوند و ولایت هستیم.

پیام امام خمینی برای آزادسازی خرمشهر یعنی همه سرباز خداوند و ولایت هستیم

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز دوشنبه دوم خردادماه در مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد آزادسازی خرمشهر که در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: درود و سلام به مقام امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و به و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی. درود و رحمت خدا به شهید پاسدار حسن صیادخدایی که دیروز توسط دشمنان انقلاب اسلامی به شهادت رسید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خردادماه روز مقاومت، ایثار و شهادت را به همه رزمندگان تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات آزادسازی خرمشهر یک نقش پررنگ و منحصر به فرد بود. خلبانان نیروی هوایی ارتش در این عملیات بیش از ٢٢ سورتی پرواز عکس‌برداری، بیش از ١٣٠ سورتی پرواز بمباران، بیش از ٩٠٠ سورتی پرواز اسکرمبل و کپ و بالغ بر ٢ هزار و ۵٠٠ سورتی پرواز پشتیبانی و سوخت‌گیری انجام دادند.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه اقدامات دلاور مردان نیروی هوایی ارتش در عملیات آزادسازی خرمشهر بسیار ارزشمند و یکی از پایه های پیروزی رزمندگان اسلام بود، تصریح کرد: اگر پلی که بر روی اروندرود توسط زنده‌یاد محمود اسکندری منهدم نشده بود، شاید پیروزی به این سرعت حاصل نمی‌شد. 

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، این پیام بسیار ارزشمندی برای تمامی رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی داشت که ما همه سرباز خداوند و ولایت هستیم و به این سربازی افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/


11570248
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با حضور رئیس‌جمهور ایران طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات درباره اولویت‌های مجلس شورای اسلامی و به میزبانی شریان برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل وارد سریلانکا شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ اردیبهشت سال ۵۹ بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسکای نیوز نوشته است: «ناتو در حال مغلوب شدن برابر روسیه، ایران، چین و کره شمالی است.»
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: برای حج تمتع قرار نیست نماینده‌ای از مجلس اعزام شود کمااینکه سال قبل هم نماینده‌ای اعزام نشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سنگدوینی گفت: با تعاملات و دیپلماسی می‌توان مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است