ویژهبرنامههای سال نو تلویزیون ۳۶۷ میلیون بار دیده شد

باشگاه خبرنگاران جوان - نتایج پایش دادهها و تحلیل رفتار مخاطب در فضای مجازی نسبت به برنامههای تحویل سال ۱۴۰۴ رسانه ملی منتشر شد.
براساس گزارش دادهکاوی اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی، میزان مصرف یا بازدید محتواهای تقطیع شده ویژهبرنامههای تحویل سال ۱۴۰۴، حدود ۳۶۷ میلیون بازدید بوده است که نسبت به سال گذشته حدود ۴۲ درصد رشد داشته است. میزان بازدید ویژهبرنامهها در سال گذشته حدود ۲۶۰ میلیون بازدید بود.
برنامه «سال نو» با حدود ۲۰ هزار تقطیع، بیشترین میزان انتشار و به واسطه بازدید ۲۲۰ میلیونی، بیشترین میزان بازدید را داشته است.
از نظر رشد مخاطب، ویژهبرنامه شبکه سه (سال نو) حدود ۸۶ درصد، شبکه دو (شب عیدی) حدود ۱۰ درصد و شبکه نسیم (یک زلف و این همه دل) حدود ۱۶ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته داشته است.
در مجموع، میزان انتشار ویژهبرنامههای تحویل سال ۱۴۰۴ رسانه ملی از طریق پلتفرمهای فعال حدود ۴۴ هزار قطعه بوده است.
12174836