استانی 20:32 - 28 اردیبهشت 1401

رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین طرح هدفمندی یارانه‌ها بر عهده دارند

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفدری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با موضوع تشریح و تبیین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه و هدفمند یارانه‌ها با اصحاب رسانه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران در تالار وحدت برگزار شد، اظهار کرد: موضوع مهمی که این روزها اذهان عمومی درگیر خود ساخته موضوع عادلانه سازی یارانه‌ها است.

وی با تاکید بر اقناع سازی مردم توسط مسئولان مربوطه و خصوصاً رسانه‌ها، افزود: هدفمندی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن نیازمند تبیین درست، شفاف و واضح برای مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این طرح تصمیم مهم و بزرگی بود که دولت سیزدهم گرفت و به تبع دشمنان و معاندین نظام با دسیسه‌چینی و نقشه با راه‌های مختلف سعی کردند که فضای اقتصادی و ذهنی جامعه را به سمت تلاطم، شکاف و استرس سوق دهند.

صفدری با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسه شورای اطلاع رسانی در استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: این شورا با موضوع طرح هدفمندی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن سریعاً در کرمانشاه تشکیل شد و تصمیماتی در خصوص موضوعات مرتبط برای سیاست گذاری و شیوه‌های اطلاع رسانی نیز مصوب شد.

وی بیان کرد: یکی از این مصوبات این بود که مدیران استانی مرتبط با اجرای این طرح از جمله معاونت اقتصادی استانداری، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و… برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات و نیز بیان موضوعات و مباحث اصلی در جمع رسانه‌های کرمانشاه به عنوان نمایندگان مردم و پل ارتباطی بین مسئولان و مردم حضور یابند.

صفدری بر رسالت رسانه‌ها در اقناع سازی جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با ارائه راهکار و تبیین ضرورت اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن نقش مهم و کلیدی در به ثمر نشستن این طرح ایفا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به شورای اطلاع رسانی استان اشاره کرد و افزود: سیاستگذاری و شیوه اطلاع رسانی در مجموعه دولت در این شورا تصمیم گیری می‌شود که در استان‌ها معاون سیاسی و امنیتی استانداری به عنوان رئیس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی هستند.


11565962
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است