استانی 09:08 - 28 خرداد 1400
ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با حضور در مسجد امام خمینی(ره) بجنورد رای خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی رای خود را به صندوق انداخت

حجت الاسلام رضا نوری بعد از انداختن رای خود به صندوق رای، در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز مهمی برای کشور ایران است، روزی که باید سرنوشت چهار سال کشور را به دست فرد امین سپرد.

وی افزود: مردم باید کاندیدایی را انتخاب کنند که بتواند تحول ایجاد کند، بتواند مشکلاتی که در جامعه وجود دارد از معیشتی گرفته تا اشتغال و ... را به نحو احسنت اداره و مدیریت کند.

نوری ادامه داد: امروز فقط روز رای دادن به یک نفر نیست که فقط فکر کنیم یک نفر را انتخاب کرده ایم، بلکه یک دولت را انتخاب می کنیم که در راس آن رئیس جمهور قرار دارد و بعد از آن هیات وزیران، استانداران و مدیران کل انتخاب می شوند و بودجه کشور به دست یک فرد امین سپرده می شود.

وی اظهارکرد: امروز مردم ایران با دغدغه خاطر و با بررسی و سوال کردن، تلاش می کنند تا بهترین فرد را انتخاب کنند که فردا روز از انتخاب خود پشیمان نشوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز مردم ایران فردی پرنشاط، پرکار، مردم میدان را انتخاب می کنند که تبعیض و بی عدالتی ها را از بین ببرد.

وی افزود: در انتخاب کاندیدای شورای شهر نیز به همین شکل است و مردم به دور از بحث های جناحی، قومی و طایفه ای، بهترین و کارآمدترین فرد را انتخاب کنند.

انتهای پیام


11110138
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است