استانی 18:07 - 08 خرداد 1402

مردم گناوه آماده حضور باشکوه در مراسم سالگرد ارتحال امام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور بعد از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: عشق به ولایت و رهبری با خون مردم عجین شده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه با اشاره به در پیش بودن ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد گفت: مردم گناوه مشتاقانه منتظر هستند تا با حضور دوباره در مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا یک بار دیگر عشق و علاقه خود را به امام راحل، ولایت و شهدا به منصه ظهور برسانند.

سرهنگ حاجی پور تفکرات ناب امام خمینی (ره) را نقشه راه و الگوی ملت‌های مستضعف دنیا خواند و اضافه کرد: امروز دنیا نیاز مبرم به اندیشه‌ای زلال و ناب چون اندیشه‌های امام خمینی (ره) دارد.

وی یادآور شد: امروز بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان نتیجه تفکرات امام (ره) است که در برابر ظلم و ستم مستکبران و دست نشانده‌های آنها ایستاده و به مبارزه می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور برنامه‌های گرامیداشت عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد با هدف شناخت مکتب امام خمینی (ره) و معرفی آن به جامعه با تکیه بر جهاد تبیین برگزار می‌شود.


11903093
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است