استانی 21:28 - 24 دی 1400

آزاد راه «پل زال» - خرم‌آباد مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل شدت بارندگی، آورد آب و ریزش کوه محور آزاد راه «پل زال» - خرم آباد در مسیر «کرکی» از «میانکوه» غربی پلدختر مسدود شد، قسمت دریافت عوارضی این آزاد راه در کیلومتر ۱۲ در محاصره آب قرار گرفت.

بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا و مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور آزاد راه «پل زال» - خرم آباد در کیلومتر ۱۲ از ساعت ۱۷:۰۰ امروز جمعه مورخ ۲۴ دی ماه به علت ریزش کوه و آب گرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

بنابراین گزارش اکنون برای رفت و آمد وسایل نقلیه سبک و سنگین مسیر جایگزین جاده قدیم «پل‌زال» - پلدختر - خرم‌آباد تعیین شده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده طول خودروهای سبک و سنگینی که در این بخش از آزاد راه «پل زال» - خرم آباد در راه بندان مانده‌اند به چندین کیلومتر می‌رسد.

روح االله شریف زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اکیپ‌هایی از راهداران استان و تعمیر و نگهداری آزاد راه «پل زال» - خرم آباد به محل اعزام و تلاش برای بازگشایی این محور در حال انجام است که تا ساعات آینده محورهای مسدود شده بازگشایی خواهند شد.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شدید باران چهار تیم راهداری و ۱۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی معمولان، پلدختر، «پل تنگ» و گردنه «طول کش» مستقر و در حالت آماده باش کامل به سر می‌برند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر از هموطنان خواست در این شرایط جوی حتی الامکان از سفرها و رفت و آمدهای غیر ضرور در محورهای مواصلاتی شهرستان خودداری کنند.


11409519
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است