ورزشی 22:49 - 13 تیر 1403
دروازه‌بان ملی پوش کشورمان درباره فسخ قراردادش با پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

بیرانوند: فسخ قراردادم با پرسپولیس قانونی است

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان درباره اتفاقات اخیر اظهار کرد: اگر بیشتر از این سکوت می‌کردم برای جامعه فوتبال خوب نبود. فسخ قرارداد من با پرسپولیس کاملا قانونی است و هیچ خلافی در فسخ قراردادم صورت نگرفته است. فقط فضای مجازی، مجریان، گزارشگران و قلم به دستان رسانه ها به خاطر اینکه بازدید بیشتری داشته باشند و مخاطبان زیادی  برای خود جلب کنند من را اذیت می‌کند.

او افزود: من کاری به رنگ لباس تیمم ندارم  و ۱۲ سال است که در تیم ملی بازی می کنم. به نظرم بی احترامی به من که این همه زحمت برای تیم ملی کشیدم خوب نیست و به چیزهایی که نمی دانید و بخواهید عکس العمل نشان بدهید درست نیست.  سایت ها و ادمین های پست های مجازی که همه آنها خط گرفتند تا من را جلوی هواداران بیندازند کار درستی انجام نمی دهند. می گویند بیرانوند دهاتی و عشایری است، من افتخار می کنم که دهاتی هستم. افتخار می کنم از عشایر به اینجا رسیدم و هیچ هزینه ای برای جایگاهی که رسیدم نکردم.

اوافزود: من فقط با کمک خداوند و مردم  به این موقعیت رسیدم و خیلی خداوند هوای من را دارد. من ۱۰۰۰ تومان برای ادمین و فضای مجازی هزینه نکردم تا یک پله بنده را بالا ببرند. فسخ قراردادی که با باشگاه پرسپولیس کردم قانونی است. چرا بعد از فسخ هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با من تماسی نگرفتند که آقای بیرانوند ! شما که همه مطالبات خود را گرفتید چرا فسخ قرارداد کردید؟ وقتی که هیچ تماسی گرفته نمی‌شود و پیامی نمی‌دهند معلوم می شود که کارم را درست به جلو پیش برده ام  و تصمیمی گرفتم که عادلانه بود.

بیرانوند بیان کرد: خیلی ها می‌گویند علیرضا بیرانوند پولکی است  و برای ۳۰۰ میلیون تومان قراردادش را فسخ کرد. علی بیرانوند ۲ میلیارد پولش مانده و باشگاه بزرگ پرسپولیس باید آن را پرداخت می کرد.

او افزود: این اتفاقی که برای من افتاد می دانستم دنبال این هستند که یک جورایی من را جلوی هواداران بیاندازند.  تمام بازیکنان پرسپولیس زحمت کشیدند  و باید به آنها احترام بگذارید و حقشان را می خواهند. حالا هواداران  چیزهایی می گویند. وقتی بازیکنان پولشان را می خواهند نباید به پیچ ها و ادمین ها   بگویید که فشار  بر روی خانواده من بگذارید و این خوب نیست.  باشگاه بزرگ پرسپولیس متکی به بیرانوند و امثال بیرانوند ها نیست . 

او ادامه داد: اگر من قراردادم را با پرسپولیس فسخ کردم دنبال حقم بودم و وقتی شما چند روز پیش  می بینید که بازیکنانی که تیم هایشان در حال سقوط بوده و تیتر اول روزنامه ها و فضای مجازی هستند و ۴۰ میلیارد  پول رضایت نامه شان هست  و  آنها را از آن ور به آن ور  بردند انتظار داشته باشید که باید به بیرانوند و بازیکنان پرسپولیس احترام بگذارند.

بیرانوند تصریح کرد: من تمام  پیشکسوتان پرسپولیس را دوست دارم و از آنها الگوبرداری می کنم و خیلی چیزها را از آنها یاد می گیرم و فقط پیشکسوتانی که علیه من صحبت می کنند می دانم  از کجا خط می گیرند و آنها به عقب برگردند و ببینند که چه اتفاقاتی برای پرسپولیس رقم زدند و بعد بیایند و درباره بیرانوند صحبت کنند. انگار چند تا پیشکسوت صحبت کردن درباره بیرانوند شغلشان شده است .  همین موضوع انگیزه به من می دهد. کسی که بخواهد من را اذیت کند انگیزه من را ۲ برابر می کنم . پیشکسوتانی که می گویند اگر بیرانوند به پرسپولیس برگردد تیم را بهم می زند خدا را شکر نشان دادم که هر جا بودم موفق بودم  و تیم به هم زن نیستم. همدلی در تیم ایجاد می کنم  ، با توجه به شخصیتی که دارم.

بیرانوند تصریح کرد: بعضی ها از نیامدن من خوشحال می شوند و   من را جلوی هواداران می گذارند که اینطوری خوب نیست. پیشکسوتان! شما برای باشگاه بزرگ پرسپولیس چکار کردید و چه کار بزرگی کردید که درباره من چنین صحبتی می کنید.  دوم اینکه اجازه نمی دهم که هیچ رسانه و گزارشگری به من بی احترامی کنند و حرفهای رکیکی به من بزنند . اگر اتفاقی برای من افتاده دنبال حقم بودم و سفت هم ایستادم تا حقم را بگیرم و  برای رسیدن به اینجا زحمت کشیدم  و هر جا بودم برای تیمم با دل و جان  بازی کردم و خداوند هم کمک کرده که موفق شوم. صحبتی که برای هواداران دارم این است که یک جورایی بی احترامی به بازیکنی نکنید که سال های سال برای تیم زحمت کشیده است تا نتواند فراموش کند اتفاقاتی که برایش رخ داده است. من فراموش نمی کنم اتفاقاتی که برای باشگاه بزرگ پرسپولیس رقم زدم و رکوردهایی که با کمک. بازیکنان و هواداران زدم  و برای باشگاه بزرگ پرسپولیس چنین اتفاقی افتاده است. من تصمیمی گرفتم که شاید احساسی باشد  و امیدوارم به تصمیمم احترام بگذارید . من آینده باشگاه پرسپولیس دیدم که این تصمیم را گرفتم و می دانستم خیلی ها به دنبال این هستند که باشگاه پرسپولیس را از قدرت نمایی  و رو به جلو بودن  پایین بیاورند  و این اتفاق برای باشگاه بزرگ پرسپولیس  رخ می دهد . بیرانوند پولکی نیست و اگر پولکی بودم زمانی که پیشنهاد داشتم از بلژیک الان اتفاقاتی در قراردادهای بازیکنان افتاده است که ۵۰ درصد بگیرند می توانند فسخ قرارداد کنند اما زمانی که من  ۷۰۰ هزار دلار به خزانه پرسپولیس دادم و رفتم آن موقع ۲۵ الی ۳۰ درصد پول گرفته بودم و می توانستم ۷۰۰ هزار دلار در جیبم بیاندازم و قرارداد خوب هم با تیم بلژیکی ببندم و بروم اما دیدم باشگاه پرسپولیس و هواداران من را بزرگ کردند. من  خواستم کمک مالی به پرسپولیس شود و بروم . اگر بیرانوند پولکی بود و من به عنوان یکی از کاپیتان های  تیم با مدیرعامل در فصل گذشته صحبت کردم که بازیکنان  دستشان تنگ است پولشان را بدهید  و قول  دادن ۱۰ درصد از مدیرعامل گرفتیم و به بازیکنان گفتم که این هفته به شما ۱۰ درصد پول می دهند که نزدیک به آخر هفته شد و مدیرعامل به من تماس گرفت و گفت نداریم که ۱۰ درصد بدهیم  و باید ۵ درصد بگیرید. من به  مدیر عامل گفتم به خاطر آبروی من و خودت و باشگاه این ۱۰ درصد را بدهید اما او گفت نداریم. من گفتم ۱۰ درصد من را ندهید اما گفت باز هم کم می آورم و گفتم که ۲، ۳ نفر را راضی می کنم که ۴،۵ نفر شویم که ۱۰ درصد را نگیریم که بتوانیم پول کادر فنی و بازیکنان را بدهیم  و این کار را کردم و نزدیک ۳ ماه بود که ما ۱۰درصد از سایر بازیکنان عقب بودیم . دنبال بازار گرمی نیستم و دوست ندارم با احساسات هواداران بازی کنم. من می دانم که چقدر هواداران به من لطف دارند و فضای مجازی و کامنت هایی که می بینم با بیرون رفتنم  فرق دارد و مطمئن هستم هواداران پرسپولیس کاری که برایشان کردم را فراموش نمی کنند . اگر پولکی بودم این اتفاق برایم نمی افتاد و اگر تیم به هم زن بودم چهار بازیکن را راضی نمی کردم  که ۱۰ درصد قراردادشان را نگیرند.

بیرانوند گفت: هر ورزشکاری دوست دارد حقش را بگیرد. شاید بازیکنی ۲ برابر پول می گیرد نوش جانش باشد و آن هم پیش خودش به من فکر نمی کند که من حقم را می خواهم و دارد می گیرد . من انتظارم از هواداران این است  که گول رسانه ها و فضای مجازی نخورند. رسانه ها برای خراب کردن بیرانوند تیرشان به سنگ خورد و خیلی زود نقشه داشتند تا بیرانوند را در پرسپولیس خراب کنند و  از تیم ملی دورش کنند اما بیرانوند پول حرام به سفره اش نبرده اینجا هست و چون   زیر میزی به کسی نداده این جایگاه را  بین مردم و هواداران دارد  و با تلاش و زحمت خودم به اینجا رسیدم و همین را ادامه می دهم.

او افزود: من هم همانند هوادار واقعی موقعی که از پرسپولیس جدا می شوم و   هر جا بروم سرم را برای تیمم می گذارم  چون پول حلال برای خانواده‌ام برده ام . مطمئن باشید روزهایی اتفاق می افتد که سرم را  با افتخار بلند می کنم و چشم در چشم نگاهتان می کنم و با شما صحبت می کنم. همین که من بیرون می روم هواداران آن قدر مهربان و با احترام با من صحبت می کنند برای من یک دنیا ارزش دارد.   خیلی مخلصم و دوستتان دارم و حلالم کنید.


12069788
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: حمید سوریان به عنوان نایب رئیس فدراسیون و پرافتخارترین مدال‌آور کشتی فرنگی قرار است با تیم ملی عازم المپیک پاریس شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ترکیب ۶ نفره تیم ملی گلبال برای اعزام به بازی‌های پارالمپیک پاریس نهایی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی اسپانیایی پرسپولیس امروز برای ملاقات و گفتگو با مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار دو تیم آداک نوشهر و پاس جوان نوشهر اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور از معرفی سرمربی این باشگاه تا ۲ روز آینده خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران گفت: المپیک یک مدال به شمشیربازی بدهکار است و نمی‌دانم در طالع آنها چه چیزی نوشته شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت: در شمشیربازی همه کار کرده‌ایم و فقط یک مدال المپیک کم داریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از وضعیت تیم ملی شمشیربازی گفت: این رشته تیمی شانس کسب مدال در المپیک پاریس را دارد و امیدوارم به حقش برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از وضعیت تیم ملی شمشیربازی گفت: این رشته تیمی شانس کسب مدال در المپیک پاریس را دارد و امیدوارم به حقش برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم‌های کرواسی و قزاقستان دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است