بازار 12:39 - 22 خرداد 1400

3 شرکت برتر طراحی سایت

طراحی سایت یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان کسب و کار در دنیای امروز است. از آن‌جا که امروزه اکثر افراد به سمت شبکه‌های اجتماعی گرایش پیدا کرده‌اند و سعی می‌کنند تمام نیاز‌های خود‌را از طریق اینترنت تأمین کرده و کمتر در شلوغی اجتماع حاضر شوند، بیشتر از قبل کارفرمایان مشاغل را به سمت اینترنتی کردن کسب و کارها ترغیب می‌کنند. در این بین چگونگی طراحی سایت و موفقیت در این مسیر ترسی در بین افراد ایجاد کرده است که بی راه هم نیست. بنابراین هر کارفرما در قدم اول باید بهترین شرکت طراحی سایت را بیابد. بهترین شرکت طراحی سایت نقش بسیار مهمی در میزان موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی دارد چون طراحی سایت و پشتیبانی از آن نیازمند دانشی است که هر کسی از آن آگاه نیست. در واقع طراحی صفحه وب فروشگاهی نیازمند تخصص و تجریه است.

گذشته از این که همه افراد دانش کافی برای طراحی سایت فروشگاهی را ندارند و در این خصوص نیازمند مشاوره هستند، باید بدانند که برای راه اندازی سایت باید دامنه و هاستینگ را ثبت کنند. قطعاً در این زمان به یک شرکت طراحی نیازمند هستند تا بتوانند خدمات خرید دامنه و هاست را انجام دهند و از تیم پشتیبانی برای مدیریت و پشتیبانی سایت بهره ببرند. همان طور که شما باید برای راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی و یا برای سرمایه گذاری هزینه‌ای را صرف کنید، در کسب و کار اینترنتی نیز باید در ابتدا هزینه مشخصی را برای پایه گذاری و راه اندازی سایت صرف کنید. چه بسا بهتر است هزینه ای که به شرکت‌های طراحی سایت پرداخت می‌کنید در قبال دریافت خدمات سودمند باشد. از این رو انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

امتیاز مثبت و نمره بیست به شرکتی تعلق می‌گیرد که بتواند در ابتدا با دریافت اطلاعات کافی از کارفرما و تشخیص صحیح هدف وی از طراحی سایت بهترین مشاوره را به کارفرما ارائه دهد و در واقع دلسوزانه و با در نظر گرفتن صلاح مشتری خدمات لازم برای طراحی وب سایت مناسب را عرضه کند و سایت نوپا را به خوبی پشتیبانی کند تا بتواند در رقابت با سایت های بزرگ مانند دیجی کالا دوام بیاورد و در بین کاربران گوگل دیده شود.‌ شرکت‌هایی مانند وبسیما، رویال کد و web24 جزو بهترین شرکت طراحی سایت به شمار می‌روند. با این وجود می‌توان رویال کد را برترین و قدرتمندترین شرکت طراحی فروشگاه آنلاین معرفی کرد. حال که با مهم ترین شرکت طراحی سایت آشنا شدید خدمات آن را برایتان شرح می‌دهیم.

خدمات بهترین شرکت طراحی سایت

  • مشاوره سئو: اولین قدمی که مشاور شرکت به مشتری ارائه می‌دهد مشاوره سایت و سئو می‌باشد. در این راستا مشاور متخصص باید تمام اطلاعات و اهداف کارفرما از طراحی صفحه وب را دریافت کند تا بتواند به درستی اطلاعات لازم را ارائه دهد. ممکن است صاحب شغلی در زمینه کاری خود بسیار موفق باشد اما نتواند در سایت فروش خود به موفقیت چندانی برسد‌ دلیل آن هم این است که کارفرما نسبت به سئو تکنیکال دانش کافی ندارد. خدمات مشاوره سئو شامل آنالیز وضعیت سئویی وب سایت، سئو محلی، لینک سازی، بازاریابی محتوی، تکنیکال سئو و غیره می‌شود. تیم متخصص بهترین شرکت طراحی سایت به شما کمک می‌کنند که در انتخاب لوگو، رنگ‌ها و جلوه بصری سایت به خوبی عمل کنید.

گاهی افراد با هدف افزایش رتبه در گوگل مشاوره‌هایی دریافت می‌کنند که در ابتدا مفید واقع شده و به رتبه گیری آن‌ها کمک می‌کند ولی بعد از مدتی سایت به شدت افت رتبه پیدا کرده و حتی برای همیشه در لیست سیاه گوگل قرار می‌گیرد. به این نوع مشاوره سئو سیاه می‌گویند. در حالی که سایتی مانند رویال کد به نیاز تمام مشتریان خود واقف است و سئو سفید را ارائه می‌دهد و در جلسات مشاوره خود تمام مشکلات یک سایت را شناسایی کرده و راه حل‌های مؤثری ارائه می‌دهد. خدمات سئو سایت بسیار گسترده است.

  • ثبت دامنه و هاست: بعد این که اهدافتان از ساخت صفحه وب و نوع سایتتان مشخص شد، باید برای خرید دامنه و هاست اقدام کنید. دامنه همان آدرسی و نام سایت شما و هاست نیز محیط یا فضایی از گوگل است که می‌توانید در آن محتوی سایت را بارگزاری کنید. بنابراین وجود هر دو سرویس برای راه اندازی سایت ضروری است. شما می‌توانید هر دو سرویس دامنه و هاست را از بهترین شرکت طراحی سایت مانند رویال کد خریداری کرده و به هم وصل کنید. ثبت دامنه به عهده شرکت است اما انتخاب نام آن بر عهده کارفرما است. هیچ محدودیتی در انتخاب نام دامنه وجود ندارد و کارفرما می‌تواند بر حسب سلیقه خود نام دامنه را انتخاب کند اما برای پسوند نام دامنه متخصص طراحی سایت باید به کارفرما کمک کند. به عنوان مثال اگر سایت تجاری است باید پسوند com را به کار ببرند.
  • پشتیبانی سایت: همان طور که گفتیم دامنه و هاست برای راه اندازی سایت ضروری هستند. هاست در حقیقت میزبانی دامنه را انجام می‌دهد و فضای آن محدود است. بنابراین اگر محتوی بارگذاری شده در سایت و میزان ورود و خروج یا بازدید کاربران افزایش یابد و از فضای هاست تجاوز کند، سایت با کندی سرعت مواجه می‌شود و از آنجا که کاربران از بازدید سایت‌هایی که دیر لود شوند، انصراف می‌دهند، باید چاره‌ای برای رفع این مشکل اندیشید. در این زمان بهترین شرکت طراحی سایت به داد کارفرما می‌رسد و با ارائه سرویس‌هایی از جمله سرور مجازی صفحه وب هدف را پشتیبانی می‌کند. سرور مجازی میزبانی هاست را انجام می‌دهد و می‌تواند در آن واحد از چند هاست مختلف میزبانی کند. بنابراین فضای آن بزرگ‌تر است. شرکت طراحی سایت مانند رویال کد سرورهای مجازی و اختصاصی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار صاحبان فروشگاه اینترنتی قرار می‌دهد.

مطمئن‌ترین راه طراحی فروشگاه اینترنتی

راهکاری که بهترین شرکت طراحی سایت  برای پیشرفت فروشگاه اینترنتی به مشتری ارائه می‌دهد، استفاده از وردپرس است. قطعاً شما باید برای طراحی فروشگاه آنلاین خود  از یک شرکت طراحی مشاوره و یا خدمات دریافت کنید و این کار طبیعتاً هزینه‌هایی در بر خواهد داشت. در این راستا رویال کد با سرویس ورد پرس این امکان را به شما می‌دهد که با هزینه کم و سرعت بیشتر به طراحی سایت بپردازید. طراحی وب سایت با ورد پرس مزایای بسیاری برای کارفرما یا صاحب کسب و کار آنلاین دارد که به بررسی آن می‌پردازیم.

 افرادی که کسب و کار خود را در دنیای اینترنت بنا کرده‌اند، حتماً بارها نام وردپرس یا آدرس سایت آن را در دنیای اینترنت دیده‌اند اما شاید به طور دقیق ندانند که ورد پرس چیست. ورد پرس در حقیقت یک سیستم مدیریت محتوی است که از قاب و پوشه‌های مختلف تشکیل شده و به صورت  کاملاً رایگان در اختیار صاحبان فروشگاه اینترنتی قرار می‌گیرد. ورد پرس به صورت یک متن باز است و همین ویژگی باعث انعطاف پذیری بالای این سیستم شده است. بر اساس آن  هر کاربر می‌تواند این نرم افزار را در حد دانش خود بررسی و ویرایش کرده و حتی در آن تغییراتی ایجاد کند که به واسطه آن ورد پرس توسعه یابد. حتماً می‌دانید که برای طراحی صفحه وب باید دانش برنامه نویسی داشته باشید. همین عامل باعث ترس افراد هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی می‌شود و آن‌ها را در عملی کردن تصمیمشان سست می‌کند.

ابن در حالی است که شما می‌توانید به کمک بهترین شرکت طراحی سایت و با استفاده از ورد پرس بدون داشتن دانش کد نویسی و برنامه نویسی سایت خود را راه اندازی کنید. حتی می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را شخصی سازی کنید. ورد پرس پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوی سایت در تمام جهان است و به صورت کاملاً رایگان قابل استفاده است. اکثر سایت‌های قدرتمند جهان از جمله دیجی کالا با استفاده از ورد پرس سایت خود را پشتیبانی و مدیریت می‌کنند  و دیگر به پشتیبان نیاز ندارند. امنیت این سایت‌ها نیز بسیار بالا است. اگر به امنیت سایت خود و اطلاعات کاربرانتان اهمیت می‌دهید و همچنین اگر دانش کد نویسی ندارید، می‌توانید به کمک ورد پرس به راحتی برنامه‌های مختلفی به سایت خود اضافه کنید، آن را شخصی سازی کرده و امنیت سایت خود را تأمین کنید.

چرا رویال کد به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت شناخته شده است؟

قبل از شروع هر کاری لازم است که تمام جوانب آن را بسنجید و اگر دانش کافی راجع به آن ندارید به هیچ وجه ریسک نکنید. البته این بدان معنی نیست که اگر در زمینه ای تخصص ندارید به سمت آن نروید بلکه می‌توانید با کسب اطلاعات کافی در هر زمینه ای شروع به کار کنید و در این مسیر از افراد متخصص آن نیز کمک بگیرید. این موضوع برای طراحی سایت فروش نیز صدق می‌کند و حتی مسئله‌ای جدی‌تر است چون وقتی وارد دنیای اینترنت می‌شوید، مجبورید با هزاران کسب و کار مشابه خود به رقابت بپردازید. از آن‌جا که خدمات طراحی سایت بسیار گسترده و دور از دانش همه افراد است، لازم است که بهترین شرکت طراحی سایت را شناسایی کرده و از متخصصین آن خدمات لازم را دریافت کنید.

از آن‌جا که رویال کد در زمینه مشاوره، ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت و پشتیبانی آن در تمام مسیر به بهترین شکل عمل می‌کند و پروژه‌های موفقی را در کارنامه خود ثبت کرده است، به عنوان برترین و بهترین شرکت طراحی سایت شناخته شده است. رویال کد به مشتری اطمینان می‌دهد که در رقابت با سایت‌های قدر جهانی حتماً پیروز خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات از طریق لینک زیر وارد سایت رویال کد شوید.

https://royalcode.net

منبع : نوباوه


11101287
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است