سیاسی 17:05 - 06 مهر 1393
سامانه های رزمی نیروی زمینی سپاه با حضور فرمانده این نیرو مورد تست و ارزیابی قرار گرفت.

فارس: عصر امروز چند سامانه ساخت جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده این نیرو تست و رونمایی شد.



از جمله این تجهیزات سامانه 3 لول چرخشی «عاصفه» بود که این سلاح در ماه‌های گذشته رونمایی و امروز در میدان رزم مورد آزمایش قرار گرفت.



این سامانه قادر است به صورت چرخشی، با نواخت تیر 900 تیر در دقیقه با کالیبر 23 میلیمتری ضد موشک‌های کروز و پرنده‌های ارتفاع پست متخاصم به کار گرفته شود.



سامانه دیگر، مین کنار جاده‌ای «رمیت» بود که این مین می‌تواند با دقت و حجم بالای انفجار به وسیله ریموت کنترل، یک ستون زرهی را در شعاع 100تا 150 متری منهدم کند.



سلاح انفرادی «فاتح»، سومین سامانه‌ای بود که عصر امروز رونمایی شد. این سلاح با قابلیت تک تیرانداز، گلوله‌های با کالیبر 5.56 میلی‌متر را شلیک می‌کند.



سردار پاکپور در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مین کنار جاده‌ای «رمیت» که از قابلیت خوبی برخوردار است، از فردا به تولید انبوه خواهد رسید.



وی خاطرنشان کرد: سامانه‌های دیگر نیز امروز مورد آزمایش میدانی قرار گرفتند و ایرادات آنها برطرف شده و آماده تولید انبوه هستند.


4824674
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: در هفته‌های آینده شاهد تغییرات بنیادین در عرصه‌های نبرد از طرف مقاومت هستیم و زمینه نابودی صهیونیست‌ها به‌زودی رقم می‌خورد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیین بزرگداشت شهدای مقاومت درحسینیه فاطمه الزهرا (س) مسکو با حضور جمعی از شخصیت‌های دینی و فرهنگی و شیعیان منطقه برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مجلس گفت: اگر شکایاتی که مردم فلسطین و لبنان مطرح می‌کنند به شکل عادلانه بررسی شود ظرفیت قانونی برای محکومیت صهیونیست‌ها موجود است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعطای نشان فتح از سوی رهبر انقلاب به سردار حاجی‌زاده و سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی در نوارغزه پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما مشتاقیم که رژیم صهیونیستی حماقت کند، چون این اتفاق نابودی آنها را تسریع می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگوی ویژه خبری درباره «طوفان‌الاقصی و تغییر معادلات منطقه» به اظهار نظرات پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی طوفان الاقصی را نقطه عطفی در منطقه و جهان تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز رژیم صهیونیستی یک سال است که در یک منطقه کوچک درگیر است و تنها دستاوردش کشتار بوده است. 
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» پزشکیان از اعضای کمیته ویژه ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ خواست با کمک گرفتن از نیرو‌های رسانه‌ای خبره اقدامات صورت گرفته را به اطلاع افکار عمومی برسانند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اول رئیس‌جمهور گفت: ما نگران آینده مقاومت نیستیم، چرا که به جای شهید عزیزمان، ده‌ها مجاهد بزرگ مانند سیدحسن از میان جوانان حزب الله برمی‌خیزند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است