ورزشی 13:07 - 08 تیر 1403
وزیر ورزش و جوانان بر حضور گسترده جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

وزیر ورزش: جامعه ورزش حضور پرشوری در انتخابات خواهد داشت

 کیومرث هاشمی در حاشیه حضور در ورزشگاه شیرودی برای دادن رای، گفت: به مردم شریف ایران این روز را تبریک می‌گویم. روز سرنوشت مردم و جامعه ورزش است که همواره با حضور خودشان نشان داده‌اند وفادار به انقلاب اسلامی هستند. امروز انتخابات چهاردهمین دوره را برگزار می‌کنیم و ان‌شاءالله همانطور که مقام معظم دهبری تاکیدشان حضور پرشور مردم در انتخابات است، جامعه ورزش هم حضور پررنگی خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری با هماهنگی‌های انجام شده صندوق اختصاصی در تهران و سایر نقاط کشور پیش بینی کردیم تا جامعه ورزش بتوانند با فراغ بال بیشتری در انتخابات حضور داشته باشند و در سرنوشت کشور مشارکت کنند.

وی درباره توقع جامعه ورزش از رییس جمهور بعدی، گفت: وقتی که دولتی مستقر می‌شود وزرا به عنوان نمایندگان دولت موظف هستند سیاست‌های دولت را دنبال کنند و در کنار آن نیاز‌های مختلف بخش‌های مختلف را برآورده کنند. یکی از موضوعات و دغدغه جامعه ورزش دسترسی به امکانات ورزشی است. ما در این مدت سعی کردیم پروژه‌های نیمه تمام را که سال‌ها از دهه ۸۰ باقی مانده بود در اولویت قرار دهیم. بالای ۱۴۰۰ پروژه نیمه تمام را به مرحله بهره برداری رساندیم و امیدوارم سایر پروژه‌ها هم به اتمام برسد و در دسترس مردم قرار گیرند.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما از زمانی که مستقر شدیم ۱۸ فدراسیون با سرپرست اداره می‌شدند که انتخابات ۱۴ فدراسیون را برگزار کردیم و انتخبات ۴ فدراسیون باقی‌مانده نیز طی هفته‌های جاری برگزار خواهد شد. طبق دو برنامه مهم و اساسی که قانونگذار مشخص کرده دنبال این هستیم که آمایش ورزش سرزمینی را اجرا کنیم که عدالت را به ورزش برمی‌گرداند. امروز نزدیک به ۱۰۰ هزار مجموعه ورزشی که توسط بخش خصوصی و دولتی ساخته شده نقطه گذاری شده تا بر اساس ظرفیت‌های هر منطقه واگذار شود. در تکمیل آن نیز طرح ملی پیشرفت ورزش کشور را دنبال می‌کنیم. از بدو تولد هر فرد بحث ورزش بنیادین را شروع کردیم و، چون محور آن خانواده است معاونت ورزش بانوان متولی این طرح خواهد بود. در باقی کار نیز آموزش و پرورش و دستگاه‌های دیگر فعالیت ورزش همگانی و قهرمانی خود را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: این طرح به شکلی است که هرکس علاقمند به ورزش همگانی برای حفظ سلامت است تا پایان عمر این شرایط را خواهد داشت و کسی هم که استعداد دارد و می‌تواند در حوزه قهرمانی کار کند می‌تواند مسیر قهرمانی خود را طی کند.


12067986
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر به دنبال تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی مقابل اسلوونی در جایگاه سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شورای برون مرزی در جلسه فردا درباره مجوز ورود گاریدو سرمربی سرخپوشان به تهران تصمیم می‌گیرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال این بودند که قرارداد اوسمار ویرا را تمدید کنند، اما در نهایت موفق به این کار نشدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فدراسیون فوتبال ایتالیا از تمدید قرارداد لوچانو اسپالتی خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرخوش با سرگروهی دیناروند و قره گوزلو به عنوان نفر دوم راهی مرحله حذفی اسنوکر شش توپ قهرمانی آسیا شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور تبریز به احتمال زیاد فصل آینده در پرسپولیس بازی خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای از جدایی ۳ بازیکن خود خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه اتلتیکو مادرید قرارداد مدافع خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است