بازار 13:16 - 27 خرداد 1402
پارسی نیوز کیف چرمی قارچی

کیف چرمی قارچی

استلا مک کارتنی، یکی از پیشگامان مد پایدار، اولین کیف چرم قارچی خود را روانه بازار کرد و قدم دیگری به‌سوی آینده‌ای دوستدار محیط‌زیست برداشت. استفاده از میسلیوم، شبکه‌ای از رشته‌های قارچی که در زیر زمین رشد می‌کند، امکان ایجاد چرم را بدون آسیب رساندن به حیوانات یا استفاده از مواد شیمیایی مضر فراهم می‌کند.

این ماده همچنین زیست‌تخریب‌پذیر است و می‌تواند به‌سرعت رشد کند و اثرات زیست‌محیطی صنعت مد را کاهش دهد. این شرکت همیشه به پایداری متعهد بوده و از مواد بازیافتی و پنبه ارگانیک در محصولات خود استفاده می‌کند و درعین‌حال ضایعات و انتشار کربن را کاهش می‌دهد. با این افزوده جدید به مجموعه خود، این برند همچنان به پیشروی خود در مد پایدار ادامه می‌دهد و گزینه‌های شیک و اخلاقی را برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

  1. برند Stella McCartney اولین کیف چرم قارچی خود را معرفی کرد:

استلا مک کارتنی، یک برند مشهور مد پایدار، اخیراً اولین کیف چرم قارچی خود را معرفی کرده است. این ماده ابتکاری با استفاده از میسلیوم ساخته شده است که نسبت به تولید چرم سنتی سازگارتر با محیط‌زیست و بدون ظلم است. تعهد این برند به پایداری در استفاده از مواد بازیافتی، پنبه ارگانیک و تلاش برای کاهش ضایعات و انتشار کربن مشهود است. استلا مک‌کارتنی با این افزوده جدید به مجموعه خود، همچنان به پیشروی خود در مد پایدار ادامه می‌دهد و درعین‌حال گزینه‌های شیک و اخلاقی را برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند.

 

  1. استفاده از میسلیوم به‌جای چرم:

میسلیوم ماده‌ای که برای ایجاد این محصول خلاقانه استفاده شده است که شبکه‌ای از رشته‌های قارچی است که در زیر زمین رشد می‌کند. برخلاف تولید چرم سنتی، چرم میسلیوم بدون آسیب رساندن به حیوانات یا استفاده از مواد شیمیایی مضر ایجاد می‌شود. همچنین زیست‌تخریب‌پذیر است و می‌توان آن را در عرض چند هفته رشد داد و اثرات زیست‌محیطی صنعت مد را کاهش داد. این شرکت همیشه به پایداری متعهد بوده و از مواد بازیافتی و پنبه ارگانیک در محصولات خود استفاده می‌کند و درعین‌حال ضایعات و انتشار کربن را کاهش می‌دهد. با این افزوده جدید به مجموعه خود، این برند همچنان به پیشروی خود در مد پایدار ادامه می‌دهد و گزینه‌های شیک و اخلاقی را برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

 

 

  1. تعهد این شرکت به مد:

استلا مک کارتنی مدت‌هاست که به پایداری در مد متعهد بوده و باعرضه اولین کیف چرم قارچی خود، گام دیگری به‌سوی آینده‌ای دوستدار محیط‌زیست برداشته است. استفاده از میسلیوم، شبکه‌ای از رشته‌های قارچی که در زیر زمین رشد می‌کند، امکان ایجاد چرم را بدون آسیب رساندن به حیوانات یا استفاده از مواد شیمیایی مضر فراهم می‌کند. این ماده همچنین زیست‌تخریب‌پذیر است و می‌تواند به‌سرعت رشد کند و اثرات زیست‌محیطی صنعت مد را کاهش دهد. این شرکت همیشه از مواد بازیافتی و پنبه ارگانیک در محصولات خود استفاده کرده و درعین‌حال میزان ضایعات و انتشار کربن را کاهش می‌دهد. با این افزوده جدید به مجموعه خود، این برند همچنان به پیشروی خود در مد پایدار ادامه می‌دهد و گزینه‌های شیک و اخلاقی را برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

 

کیف چرمی اداری و کیف چرمی قارچی هر دو انتخاب‌هایی مناسب برای محیط اداری هستند که توسط مجموعه های تولیدکننده کیف های اداری چرمی تولید می‌شوند، کیف چرمی اداری با طراحی و جزئیات شیک و حرفه‌ای، امکان حمل اسناد و لوازم اداری را فراهم می‌کند و از سوی دیگر، کیف چرمی قارچی با ظاهر جذاب و منحصر به فرد خود، برای کسانی که به دنبال یک پوشش خلاقانه هستند، بسیار جذاب است. با الگوها و رنگ‌های متنوع، این کیف‌ها از جمله محصولاتی هستند که به راحتی توانایی ترکیب با لباس‌ها و سبک‌های مختلف را دارند. هر یک از این کیف‌ها، با کیفیت بالا و استفاده از چرم طبیعی، ماندگاری و دوام بالایی دارند و انتخاب بین آنها بستگی به سلیقه شخصی و نیازهای کاری دارد.

 

اعلامیه اخیرشرکت استلا مک کارتنی در مورد اولین کیف چرم قارچی برندش گامی مهم به‌سوی صنعت مد پایدارتر است. استفاده از میسلیوم، بخش رویشی قارچ، برای ایجاد موادی شبیه چرم نه‌تنها بدون ظلم است، بلکه اثرات زیست‌محیطی کمتری نسبت به تولید چرم سنتی دارد.

تعهد مک کارتنی به مد پایدار در استفاده برند او از مواد بازیافتی و پنبه ارگانیک و همچنین تلاش آنها برای کاهش ضایعات و انتشار کربن مشهود است. مک کارتنی با معرفی مواد نوآورانه مانند چرم قارچی، راه را برای سایر برندهای مد در اولویت قراردادن شیوه‌های اخلاقی و پایدار پیش می‌برد. همان‌طور که مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای از تأثیرات زیست‌محیطی خرید خودآگاه می‌شوند، برای صنعت مد بسیار مهم است که به سمت راه‌حل‌های پایدارتر سازگار شود و تکامل یابد. کیف چرم قارچی Stella McCartney تنها نمونه‌ای از این است که چگونه مد می‌تواند هم شیک و هم از نظر محیطی مسئولیت‌پذیر باشد.


11917958
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بازی‌های "The Walking Zombie 2" و "Alien Shooter" هر دو در سبک اکشن و تیراندازی قرار دارند. این دو بازی، با ویژگی‌های منحصر به فرد و گیم‌پلی متفاوت، تجربه‌های متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. "The Walking Zombie 2" شما را در دنیا...
بازار
«پارسی نیوز» خرید آی پی ثابت می‌تواند به شما امکان دسترسی ثابت به اینترنت با سرعت و پایداری بالا بدهد. با خرید آی پی ثابت، می‌توانید ارتباطات آنلاین خود را بهبود ببخشید.
بازار
«پارسی نیوز» در صنعت فولاد، محصولات و فراورده‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که ورق فولادی از جمله آن‌ها است؛ البته به اشتباه به ان‌ها ورق آهن هم می‌گویند. با این حال، کارخانه‌ها انواع مختلفی از ورق را تولید می‌کنند که برخی از آن‌ها پرفروش‌‍‌تر است؛ ...
بازار
«پارسی نیوز» قطع شدن برق بخصوص در فصل تابستان بر اثر ظرفیت کم نیروگاه‌ها موجب می‌شود که در محیط‌های اداری یا در منزل نتوانیم در زمان مناسب رسیدگی کنیم و این معضل بسیاری مهمی است که امروز اغلب سازمان‌ها با آن مواجه هستند. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی نیاز به ...
بازار
«پارسی نیوز» اروپا از محبوب‌ترین مقاصد برای سفرهای خارجی محسوب می‌شود که حتما باید به یکی از کشورهای آن سفر کنید. اما این که بدانید بهترین زمان سفر به اروپا چه زمانی هست، در بالا بردن کیفیت مسافرت به شما کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل بهتر است قبل از سفر از ...
بازار
«پارسی نیوز» دادسو با تلفیقی از تجربه، دانش و نوآوری، خدمات حقوقی متمایز و قابل اعتمادی را به موکلین خود ارائه می‌دهد. این مؤسسه با تمرکز بر رضایت و منافع موکلین، نقش مهمی در تسهیل و دسترسی به خدمات حقوقی در ایران ایفا می‌کند.
بازار
«پارسی نیوز» در عصر دیجیتال امروز، تقاضا برای برنامه‌های کاربردی موبایل به طور تصاعدی در حال افزایش است. این برنامه‌ها به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی روزمره افراد تبدیل شده‌اند و برای انجام طیف گسترده‌ای از وظایف، از برقراری ارتباط و سرگرمی گرفته تا خرید و مدیر...
بازار
«پارسی نیوز» کولر گازی چیست؟ کولر گازی یکی از مهم‌ترین وسایل سرمایشی است که در خانه‌ها و اماکن تجاری به کار می‌رود. در این مقاله قصد داریم تا به طور جامع و مفصل به معرفی و بررسی این وسیله بپردازیم. با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد کولر گازی بدانید. ک...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است