استانی 15:15 - 19 اردیبهشت 1400

۷ هزار بسیجی در زنجان آموزش‌های هلال احمر را دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید قاسم موسوی با اشاره به اینکه دو تشکل سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و هلال احمر فعالیت‌های مهم و ارزشمندی دارد، اضافه کرد: آموزش هفت هزار نفر در برنامه هدف این تفاهم نامه لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه آموزش برای ۷ هزار نفر در قالب تفاهم نامه، گامی بزرگ برای ارتقای آمادگی مردم و نیروهای امدادی و عملیاتی است، تاکید کرد: این مهم به افزایش تاب‌آوری جامعه و کاهش آسیب پذیری ناشی از حوادث در جامعه کمک خواهد کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه آموزش‌های هلال احمر هیچ وقت تعطیل‌بردار نیست، گفت: تلاش این نهاد افزایش کمی و کیفی ارائه آموزش‌ها است.

موسوی با اشاره به اینکه تیم‌های بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان در همه حوادث رزمایش‌ها، مانورها و حوادث در کنار اعضای هلال احمر بوده‌اند، افزود: سازماندهی کمک خواهد کرد تا در کوتاه‌ترین زمان تیم‌های آموزش دیده بتوانند در لحظات طلایی که برای حوادث مدنظر است وارد عمل شده و آموزش‌هایی را عملیاتی کنند چرا که با آموزش‌ها اثربخشی لازم در امدادرسانی‌ها مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش در بستر مجازی فراهم شده و می‌توانیم در این بستر نیز آموزش‌ها را ارائه دهیم، گفت: علاوه بر این نیز دوره‌های عملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


11058919
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است