بازار 14:06 - 04 آذر 1400

دانلود آهنگ جدید + بیوگرافی مهراد جم در وب سایت موزیک ویدئو

مهراد جم نام هنری محسن سعیدی کیا است که از خوانندگان مطرح کشور است و در زمینه رپ فعالیت می کند. همچنین یک ترانه سرا و آهنگساز خوب نیز می باشد. وی در ۱۴ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در آبادان متولد شده است و از سال ۱۳۹۷ در عرضه موسیقی فعالیت می کند.

مهراد جم در اکثر موزیک ویدئو های خود، صورت خود را می پوشاند و لقب مهراد هیدن را دارد که به منطور مهراد پنهان است. همین تیپ غربی وی او را در میان جوانان محبوب کرده است‌. همچنین همکاری با مسعود جهانی نقطه عطف در زندگی ایشان می باشد.

اولین اثر مهراد جم

مهراد جم اولین کاری موسیقی خود را در حیطه ترانه سرایی و آهنگسازی با میثم ابراهیمی شروع کرد و آهنگ جان جان از کارهای ایشان می باشد. در سال ۱۳۹۸ قطعه شمال را منتشر نمود و سپس قطعه غمت نباشد را روانه بازار موسیقی کرد. این دو آهنگ با فاصله زمانی کمی منتشر شد و در فضای مجازی غوغا به پا کرد.شما می توانید به دانلود آهنگ مهراد جم در وب سایت موزیک ویدئو بپردازید.



بازیگری مهراد جم



مهراد جم در عرصه بازیگری نیز فعالیت داشته است و وقتی که فقط  ۱۴ سال داشت در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرده است. 

مهراد جم در حال حاضر به انتشار تک آهنگ و اجرای کنسرت مشغول است. وی با صدای خوب و قدرت اجرای بالایی که دارد موفقیت های زیادی کسب کرده است و توانسته در زمینه موسیقی پیشرفت های زیادی کند.

 

 

اولین کنسرت او چگونه و کجا برگزار شد؟

 

مهراد جم اولین کنسرت خود را در سال ۱۳۹۸ در کیش اجرا کرد که در اجرای کنسرت حرکات عجیبی انجام داد و بی دلیل شروع به داد زدن می کرد. به همین دلیل کنسرت جالبی نبود.

 

سبک خوانندگی او چگونه می باشد؟

 

مهراد جم از سبک رپ پیروی می کند و با تلفیق سبک های دیگر رپ توانسته سبک جدیدی را ایجاد کند که بسیار سخت و نیازمند مهارت ویژه ای است.

هادی حسینی و مهدی جهانی مدیر برنامه و تنظیم کننده آهنگ های وی می باشند. همچنین با محمد علیزاده در ترانه شیک و پیک همکاری داشته است. مهراد جم سابقه همکاری با آرش و مسیح عدل پرور را نیز در کارنامه خود دارد.

 

وضعیت ازدواج مهراد جم

 

این خواننده در ترکیه با دنیا جهانبخت یکی از بلاگر ها و مدل های معروف به تازگی ازدواج کرده است و همچنین به تازگی دارای فرزند شده است.



چگونگی مهاجرت مهراد جم

 

ایشان چند وقتی بود که به ترکیه مهاجرت کرده بود و مافیای سایت های شرط بندی او را به آنجا دعوت کرده بوده اند. سپس به شهر لندن در انگلستان به همراه همسرش نقل مکان کرد. البته طبق خبرهای اخیر، مهراد جم به ایران بازگشته است و در ایران به سر می برد. او عکسی از خود در هواپیما منتشر کرده است  ودر زیر آن نوشته《ارادت تو این مدت خیلی سختی کشیدم...

برگشتم به عشق وطن

به عشق شما

پشت ما خدا بود همیشه

...

شکر خدا》

بازگشت مهراد جم توسط تهیه کننده سابق ایشان، هادی حسینی پیگیری شده است.



واکنش مسعود جهانی نسبت به مهاجرت مهراد جم

 

مسعود جهانی که آهنگساز و همکار ایشان بود.انتقاد تندی به مهاجرت مهراد جم نشان داده است و در حسن ختام حرف های خود در صفحه مجازی گفته است 《من فردی به نام شما نمی شناسم دیدار به قیامت》

 

بیوگرافی و دانلود آهنگ جدید مهراد جم

آثار مهراد جم



از آثار این خواننده پاپ می توان به: 

غمت نباشه

شمال

گل بی گلدون

شیک و پیک

خیالت راحت

چتر 

هواییتم

بارون میزنه نم نم

سردار

گل شقایق

خوابم برد

اون چشات

تیتراژ برنامه شب یلدا با اجرا علی ضیاء

نباشی دلم میگیره

دلمو بردی

بارون بباره

بدون تو شبا همش خرابه حالم

عشق یعنی چشمای مستت

تو دلم انبار باروته

به یاد قدیم

و ... اشاره کرد.

 

سهامداران مهراد جم چه کسانی بودند؟



مهراد جم در ایران سه سهامدار داشت که مسعود جهانی آهنگساز وی، هادی حسینی سرمایه گذار و تهیه کننده او بودند و میثم ابراهیمی مجوزهای وی را از ارشاد می گرفت.

تمامی درامد به دست آمده از کنسرت ها بین این چند نفر و مهراد جم تقسیم می شد.

همچنین در ویدئو کلیپ ها از هنرمندان مطرح استفاده می کردند که نقش مهمی در معروفیت این خواننده داشت. در نتیجه در مدت زمان کوتاهی به معروفیت رسید.

شما می توانید دانلود آهنگ جدید تمامی خوانندگان مطرح کشور با بهترین کیفیت و پخش آنلاین را از وب سایت موزیک ویدئو دنبال کنید.


11336428
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» این روزها، گوشی‌های هوشمند به یکی از ابزارهای اساسی برای ارتباطات، تفریح و کسب درآمد تبدیل شده‌اند. از طریق این دستگاه‌های هوشمند، امکانات بی‌شماری برای کسب درآمد وجود دارد که بسیاری از افراد به طور موفق از آنها استفاده می‌کنند. از پرداخت‌های م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است