استانی 14:21 - 08 آذر 1400

هزینه‌کرد ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۴ خطه آراللو

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه ظهر دوشنبه در بازدید از عملیات اجرایی ۴ خطه محور اردبیل – سرچم اظهار کرد: از ۳۵ کیلومتر این جاده اصلی در محدوده شهرستان اردبیل، عملیات اجرایی ۲۸ کیلومتر به اتمام رسیده و ۷ کیلومتر باقیمانده نیز سال آینده تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ متر از این جاده از شهر آراللو عبور می‌کند که برای اجرای زیرسازی بتنی، جدول و آسفالت آن بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار اردبیل گفت: با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اجرای روشنایی این مسیر با تأمین اعتبار لازم سال آینده تکمیل خواهد شد.

امامی یگانه به شروع عملیات زمستانی راهداری اردبیل اشاره کرد و افزود: از هفته گذشته نیروهای راهداری با استقرار در گردنه‌های صعب‌العبور و کوهستانی اردبیل طرح زمستانی راهداری را آغاز کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اردبیل به دلیل کوهستانی بودن و داشتن زمستان سخت این طرح را زودتر از سایر استان‌ها آغاز می‌کند و امسال نیز راهداران در راهدارخانه‌های ثابت و سیار اردبیل به هموطنان ارائه خدمات خواهند کرد.

فرماندار اردبیل از استقرار ماشین‌های سنگین راهداری در مسیرهای صعب‌العبور و گردنه‌های کوهستانی اردبیل خبر داد و اضافه کرد: ۲۲ راهدارخانه با ۲۵۶ راهدار در استان به ویژه گردنه‌های صعب‌العبور مستقر شده‌اند و با ۱۸۲ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند که با دعوت از بخش خصوصی این ظرفیت تا ۲۲۰ دستگاه ارتقا می‌یابد.


11342300
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است