استانی 19:05 - 08 خرداد 1402

نباید صرفاً اخبار منفی از خوزستان مخابره شود

به گزارش خبرنگار مهر، مریم مراد اسکندری ظهر امروز دوشنبه در جلسه گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر که به همت بسیج رسانه خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک دهه پرفیض کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) اسوه دختران پاک دامن و پاک عفت اظهار کرد: اولین بار در زمان جنگ، نام قرارگاه عنوان شد که نشان از حساسیت حضور و وجود مردم در کنار هم بود پس از آن تنها در هفته دفاع مقدس از قرارگاه اسم برده می‌شد اما اکنون که وجود چند قرارگاه در حوزه رسانه مطرح می‌شود یعنی حساس بودن، بسیجی بودن، مردمی بودن و پای کار بودن اهل رسانه و مهم بودن رسالتی است که برعهده دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه رسانه‌های ما در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده‌اند، تصریح کرد: انتظار از دختران رسانه این است که هر آنچه در عهد خواهری بین خانواده‌های خودتان برعهده دارید در حوزه رسانه و در این قرارگاه نیز همان عهد خواهری برقرار باشد.

مراداسکندری بیان کرد: هر آنچه در خانواده‌های شما رخ می‌دهد که می‌خواهید آن را به بهترین شکل کنترل کنید قطعاً در جامعه نیز در تراز بالاتر رخ خواهد داد و زمانی می‌توانیم بر آن مسئله فائق شویم که عمل کار را پیدا کنیم؛ بنابراین باید سواد رسانه‌ای خودمان را بالاتر ببریم.

وی افزود: وقتی بسیج رسانه خوزستان در حوزه بانوان در کشور حرف اول را زده و رتبه برتر را کسب کرده است یعنی این پتانسیل در دختران و بانوان بسیجی ما بوده و قطعاً بیش از این هم است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: انتظار داریم بانوان مثل همیشه در خانواده پیشتاز باشند، برای خبر دنبال سرمنشأ بگردند و منتظر اتفاق نباشیم.

مراداسکندری با اشاره به اینکه دشمن سال‌ها در حوزه بانوان و خانواده ما برنامه ریزی کرده بود، بیان کرد: ما بستری برای برخورد با این هجوم فرهنگی در کشور نداشتیم و اگر از قبل کلاس‌ها، آموزش‌ها و نشست‌هایی را داشتیم، تبعات احتمالی را سنجیده بودیم و خانواده‌ها را آماده می‌کردیم شاید به گرفتاری‌های کنونی در جامعه نمی‌رسیدیم.

وی اضافه کرد: از اکنون نیز می‌شود برای آینده‌ای که پیش روی ما است برنامه ریزی کرد؛ بنابراین باید برای همه آموزش رسانه‌ای داشته باشیم؛ شما باید نکاتی که در بطن جامعه می‌بینید و حرکت‌های ریز و خزنده که بیشتر حس می‌کنید را به مردم خصوصاً ما دولتی‌ها بگویید و آموزش دهید تا به مشکلات گذشته گرفتار نشویم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان اظهار کرد: انتظار دارم همه شما مثل قبل و بلکه بیشتر، همت بگمارید و نگذارید تنها اخبار منفی از استان خارج شود و رسالت شما اصحاب رسانه است که بسیجی وار آنچه در شأن انقلاب است مسائل را مخابره کنید.

مراداسکندری با بیان اینکه ستاره‌ای که انقلاب به رسانه و بسیج داده همچنان پر نور است، عنوان کرد: اخبار را با صداقت خودتان بیان کنید تا هیچ شبه‌ای در آن نباشد آن وقت تلنگری برای ما می‌شود که قرار است برای استان برنامه ریزی کنیم؛ در واقع همه شما می‌توانید دست یاری گر همه مسئولان باشید.


11903116
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است