فرهنگی‌هنری 21:02 - 12 تیر 1403
برنامه «پاستور شماره ۱۴» که به عنوان اولین برنامه مناظره‌ای معاونت صدا از ۲۶ خرداد روانه آنتن شد، فردا به اتمام می‌رسد.

فردا آخرین مناظرات رادیویی نمایندگان نامزد‌های ریاست جمهوری پخش می‌شود + فیلم

با توجه به دو مرحله‌ای شدن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به منظور تبیین مواضع دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، برنامه «پاستور شماره ۱۴» که به عنوان اولین برنامه مناظره‌ای معاونت صدا از ۲۶ خرداد روانه آنتن شد، از روز دهم تیر مجدد کار خود را آغاز کرد و فردا آخرین مناظره نمایندگان دو نامزد خواهد بود.

سید وحید موسوی، مدیر گروه سیاسی - اجتماعی رادیو گفتگو و مسئول مناظره انتخاباتی «پاستور شماره ۱۴» درباره محور‌های برپایی این مناظرات گفت: بر اساس ماموریتی که رادیو در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عهده گرفت، قرار شد مناظره‌ای بین نمایندگان نامزد‌های ریاست جمهوری در حوزه‌های مختلف داشته باشیم. بر این اساس ماموریت شبکه‌ها در ۱۰ سرفصل تعیین و سوالات احصاء شد. پس از تایید ستاد انتخابات رسانه ملی مناظره بین نمایندگان نامزد‌های ریاست جمهوری آغاز شد. برنامه اول در رادیو گفتگو با محوریت سیاست خارجه بود. برنامه دوم در رادیو فرهنگ درباره مسائل کلان فرهنگی بود.

موسوی ادامه داد: مناظره رادیو تهران با محوریت سیاست داخلی، رادیو معارف با محوریت سبک زندگی، رادیو نمایش با موضوع هنر و سایر شبکه‌ها بر اساس ماموریت تخصصی خود مناظرات را پیش بردند. زمان برای این دوره از انتخابات محدود بود و کار‌ها فشرده شده بود. با این حال، معاونت صدا برای برپایی مناظرات نامه‌نگاری کرد. سوالات به ستاد انتخابات صداوسیما رفت و مورد تایید قرار گرفت. اولین برنامه «پاستور شماره ۱۴» را از ۲۶ خرداد با رادیو گفتگو آغاز کردیم. به ترتیب مناظرات از سوی دیگر شبکه‌های رادیویی پخش شد.

مسئول مناظره انتخاباتی «پاستور شماره ۱۴» در پاسخ به این سوال که برپایی مناظرات به کدام شبکه‌ها سپرده شد؟ توضیح داد: رادیو گفتگو در حوزه سیاست خارجه، رادیو فرهنگ در حوزه سرفصل‌های کلان فرهنگی، رادیو ایران در حوزه زنان و خانواده، رادیو تهران در حوزه سیاست داخلی، رادیو معارف در حوزه سبک زندگی، رادیو اقتصاد در حوزه اقتصاد و کسب‌وکار، رادیو سلامت در حوزه نظام سلامت، رادیو نمایش در حوزه هنر، رادیو ورزش در حوزه ورزش و رادیو جوان با محوریت جوانان مناظرات رادیویی را برگزار کردند.

خبرنگار: نفیسه خلیلی


12069437
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام ششم شیعیان در حدیثی، به اهمیت وجود امام روی زمین تأکید کرده‌اند چراکه هدایت‌گر انسان‌هاست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تالار وحدت روز جمعه پانزدهم تیر میزبان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای حضور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک شاهنامه‌پژوه با اشاره به انتخاب و انتخابات در شاهنامه فردوسی از آن به عنوان یکی از موضوعات مهم در دوران کهن یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر جشنواره «قلم زرین» گفت: باید محتوای کتاب‌هایی که به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود، در راستای اهداف جمهوری اسلامی، انسانی و الهی باشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تصویربرداری «مسیر اصلی» از گروه تولیدات اجتماعی سیما فیلم به اتمام رسیده و این روز‌ها در مرحله پس تولید در است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اسماعیل براری کارگردان و تهیه‌کننده شاخص سینمای کشورمان گفت :در تاریخ فرهنگ و هنر انقلاب کسی را مانند شهید آوینی نداریم که بتواند خودش باشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در طول دولت شهید رییسی، یک‌هزار و ۶۰۰ پروژه گردشگری به ارزش ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید و برای ۴۰ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت در انتخابات اهمیت ویژه‌ای در ابعاد فردی و اجتماعی افراد دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی گفت: شهید امیرعبداللهیان نماد دیپلماسی مقاومت و رسانه‌های برون‌مرزی صداوسیما، رسانه مقاومت و هر دو در مسیر هم و مکمل یکدیگر هستند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ۱۸۶ باب کتابخانه عمومی در کشور به عنوان شعبه اخذ رای فعالیت خواهند داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است