بین‌الملل 09:44 - 31 تیر 1403
پزشک سابق کاخ سفید درخصوص سوء قصد به ترامپ گفت که جای زخم گلوله با عرض دو سانتی متر بر روی گوش او مانده است.

شرح‌حال ترامپ پس از ترور از زبان پزشک او

رونی جکسون، پزشک سابق دونالد ترامپ گفت که گلوله‌ای که هفته گذشته به نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا در جریان سوء قصد به او اصابت کرد، زخمی به پهنای دو سانتی متر در گوش وی ایجاد کرده است.

براساس گزارش النشره، جکسون که گفته بود در غروب سوءقصد برای دیدن ترامپ به نیوجرسی سفر کرده است، می‌گوید که از آن زمان تاکنون مشغول درمان گوش او بوده است. او در همین راستا افزود: گلوله با فاصله‌ای کمتر از یک چهارم اینچ (نیم سانتی‌متر) از سرش رد شد و به قسمت بالای گوش راستش اصابت کرد.

این پزشک آمریکایی ادامه داد: مسیر گلوله منتهی به زخمی به عرض دو سانتی متر می‌شد که تا قسمت غضروفی گوش امتداد می‌یافت، ابتدا خونریزی قابل توجهی داشت و به دنبال آن تورم محسوسی در کل گوش فوقانی ایجاد شد.

جکسون توضیح داد که هنوز مقداری خونریزی وجود دارد که نیاز به بانداژ دارد، اما با توجه به ماهیت گسترده و کند خود زخم، نیازی به بخیه نیست. 

ترامپ در جریان گردهمایی انتخاباتی‌ خود در پنسیلوانیا در حالی که پشت تریبون در حال سخنرانی بود، با یک سلاح نیمه‌خودکار هدف قرار گرفت اما چرخش ناگهانی، او را از مرگ حتمی نجات داد.

مترجم: مینا عظیمی


12074842
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از عقب‌نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از شهر و اردوگاه «جِنین» در کرانه باختری پس از ۱۰ روز قتل و ویرانگری در آن خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نتایج نظرسنجی روزنامه معاریو نشان می‌دهد نزدیک به نیمی از اسرائیلی‌ها با واگذاری کنترل محور فیلادلفیا موافق هستند.  
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نتایج نظرسنجی روزنامه معاریو نشان می‌دهد که نزدیک به نیمی از اسرائیلی‌ها با واگذاری کنترل محور فیلادلفیا موافق هستند.  
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دیپلماسی آلمان در ادامه سفر خود به خاورمیانه با همتای اسرائیلی خود دیدار کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک رسانه صهیونیستی از پیشنهاد جدید قطر و مصر برای خروج ارتش رژیم اشغالگر از محور «فیلادلفیا» در مرز نوار غزه و مصر خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مجله آمریکایی وایرد می‌گوید با استفاده از یک نرم‌افزار توانسته است الگوی حرکتی دستگاه‌های متعلق به پلیس آمریکا را در یک رویداد سیاسی کشف کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طبق اعلام موسسه کوپرنیک ژوئن تا آگوست ۲۰۲۴ گرم‌ترین ماه‌های سال ثبت شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره جنوبی بیش از ۲۶۰ بالون حامل زباله ارسال شده از مرز‌های شمالی را شناسایی و منهدم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر بامداد جمعه ادعای حصول توافق بر سر ۹۰ درصد مفاد توافق آتش‌بس غزه را تکرار کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کاخ سفید جلسه‌ای با نمایندگان شرکت‌های بزرگ فناوری آمریکایی برگزار کرد تا از آنها بخواهد برای مقابله با محدودیت‌های اینترنت در برخی کشور‌ها کمک کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است