بازار 10:54 - 14 اسفند 1400

آشنایی با دوره آموزش رنگ و مش و کاشت ناخن

دیپلم آرایشگری زنانه فنی حرفه ای

حتما شما هم جز افرادی هستید که به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای عالی در شهر تهران برای گرفتن مدرک دیپلم آرایشگری زنانه  فنی حرفه ای میگردید.آموزشگاه آرایشگری زنانه نازنین ربانی با ارائه 58 رشته آرایشگری زیر نظر بهترین اساتید فنی حرفه ای با سابقه 25 سال در حال فعالیت است .اساتید آموزشگاه کژال همه با تجربه و در عین حال به روز هستند و تمامی مراحلی را که یک مدرس باید طی کند طی کرده اند..نازنین ربانی از مبتدی تا مدرسی در کنار هنرجویان می ماند تا با مدارک کژال زیر نظر فنی حرفه ای وارد بازار کار شوند.با گذروندن دوره در کژال فورا به دستیاری استادان معرفی می شوید و مستقل می شوید.

سرفصل های دوره آموزش رنگ و مش

دوره رنگ و مش آکادمی حکمت با توجه به آموزش رنگ و مش فنی حرفه ای، سرفصل بندی شده است، ولی برای این که شما به صورت حرفه ای تر آموزش ببینید و به بعد از دوره آموزش رنگ و مش، بتوانید وارد بازار کار شوید؛ سرفصل های این دوره به صورت شخصی سازی درآمد و شما در آموزش رنگ و مش حرفه ای با مدرک معتبر شرکت می کنید.

به هر حال با توجه به سرفصل های فنی و حرفه ای و محتوای دوره آموزش رنگ و مش، می توان به موارد زیر به عنوان سرفصل های کلی دوره اشاره نمود.

شناخت ساختار مو

آموزش صفر تا صد دکلره مو

آموزش کاتالوگ خوانی

اموزش تقسیم بندی مو برای رنگ

آموزش تخصصی ترکیب رنگ مو

آموزش تخصصی کار با مواد

آموزش رنگ کردن موی معمولی، رنگ خورده و سفید

آموزش مش با کلاه و فویل

آموزش رنگ مو بدون دکلره

آموزش رنگ و لایت

آموزش ترکیب رنگ مو حرفه ای

آموزش بالیاژ، آمبره و سامبره کردن مو

آموزش ترمیم دکلره

آموزش ریمو کردن رنگ مو

آموزش ویتامینه کردن مو

مش شعاعی

دکوپاژ دکلره

مردانساژ هایلایت های فانتزی

و …

لوازم و تجهیزات رنگ مو

ابزار و وسایل دوره آموزش رنگ و مش مو، شامل شانه ، برس گرد، کاسه رنگ، برس رنگ، کلیپس ، قلاب، بیگودی فر، ماژور، حوله يکبار مصرف ،پيش بند يکبار مصرف، كلاه رنگ يکبار مصرف، محافظ رنگ، فويل آلومينيوم یا سوئیت مش، كلاه مش، نرم كننده مو، شامپو خنثی، شامپو قلیایی، ویتامینه، رنگ های موقت، دائم، نیمه دائم، سشوار، سشوار کلاهی،پودر دکلره، پودر دکاپاژ، ریموور و… می باشد.



نحوه برگزاری کلاسهای آموزش رنگ و مش

کلاس‌های آموزش رنگ و مش به دو صورت: خصوصی (1 نفر) و نیمه خصوصی (3 تا 4 نفر) برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌ها با هماهنگی مدرس و هنرجو در هفته 2 الی3 جلسه تشکیل می‌شود.

 

بازار کار رنگ و مش ؟

 به طور کلی بازار کاری رنگ و مش مو با توجه به این که رنگ و مش جزو معمول ترین خدمات زیبایی هستند، خوب است ولی شما نمی توانید انتظار درآمد بسیار بالایی داشته باشید.بهترین راه کار برای درآمد حرفه ای از رنگ و مش، ارائه خدمات متنوع و مرتبط به رنگ و مش مانند کراتینه مو، کوتاهی مو و شینیون است.

آشنایی با کاشت ناخن

اکثر بانوان تمایل دارند برای جذابیت هر چه بیشتر دست ها و همچنین داشتن ناخن های زیبا از تکنیک کاشت ناخن استفاده کنند. این کار افزون بر جذابیت می تواند برای کسانی که دارای ناخن های بد فرمی هستند و یا عادت به جویدن ناخن دارند بسیار  مطلوب باشد. این عمل شیوه ای برای تصحیح و زیبایی ناخن ها می باشد. در این شیوه ناخن ها با به کارگیری مواد متنوع که بر روی ناخن قرار می گیرد شکلی زیبا پیدا می کنند و با توجه به سلیقه شخص می تواند کوتاه ، متوسط یا بلند باشد. این تکنیک اقسام متنوعی دارد که با توجه به هزینه ای که قرار است شخص بپردازد و نوع سلیقه ای که دارد نوع آن را انتخاب می کند. این کار بسیار حساس می باشد پس بهتر است این کار توسط متخصصین انجام گیرد تا ناخن ها دستخوش  اقسام عفونت ها و قارچ ها نشود.در آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی آموزش کاشت ناخن در دوره های مبتدی و پیشرفته آموزش داده میشود.

 

 

دوره های کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی



آرایشگر ناخن

اصول به کار رفته در آموزش ناخن کاری

آموزش ناخن کاری: انواع پدیکور و مانیکور

در آموزش ناخن کاری یادگیری دستورالعمل مانیکور و پدیکور جزو آموزش های اصلی در نظر گرفته می شود. استفاده از مانیکور و پدیکور علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد، فواید و مزایای دیگری نیز دارد که از مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشد:

بهبود یافتن سلامت ناخن ها

کاهش استرس

کاهش درد و البته ورم در اطراف ناخن ها

تقویت گردش خون

ایجاد زیر سازی مناسب

 

انواع مانیکور شامل:

مانیکور خیس: در این روش دست در آب به مقدار قابل ملاحظه ای خیس می گردد تا گوشت های اضافی و البته کوتیکول های آن نرم شود. و سپس اقدامات لازم دنبال می شود.مانیکور خشک: در مانیکور خشک دیگر نیازی به خیس کردن دست ها نیستیم، بلکه فرایند لازم به خودی خود دنبال می شود. در آموزش ناخن کاری به شما آموزش داده می شود که چه مواقعی می توان از این دو روش استفاده کرد.پدیکور نیز در دو صورت یاد شده از جمله، خیس و خشک انجام می شود. البته در انتخاب مواد اولیه و همچنین فرایند دنبال شده در هر کام از این روش ها اختلاف های جزیی موجود است.



آموزش ناخن کاری : پارافین تراپی

پارافین تراپی که نیز همواره در پارافین تراپی گنجانده می شود به منظور تسکین دردهای مفصل و البته دست و پا در نظر گرفته می شود. این روش درمانی ساده و البته جدید بر اساس خاصیت مطلوب پارافین مد نظر گرفته است. دستور العمل خاصی برای این منظور در نظر گرفته می شود. پارافین تراپی سبب جوانسازی پوست شما خواهد شد، به همین دلیل در حال حاضر در بین لیست اقدامات جوانسازی طبقه بندی می شود. به کمک آن می توانید علائم پیری زودرس و البته تیرگی های پوست را به خوبی از بین ببرید. لازم است که در اصول لازم برای پیگیری آن در پیش گرفته شود، در غیر این صورت می تواند خطرات احتمالی به همراه داشته باشد.

آموزش ناخن کاری : سوهان کشی

در آموزش ناخن کاری یکی از مهمترین مهارتهایی که مد نظر قرار می گیرد، آموزش سوهان کشی است. شما در صورتی می توانید که این فرایند را سریعتر انجام دهید که هم اصول کار را بدانید و هم تمرین کافی داشته باشید. متاسفانه بیشتر افرادی که در منزل اقدامات سوهان زدن ناخن ها را انجام ی دهند، روش کار را به خوبی نمی دانند. بهترین سوهان برای این زمینه می تواند سوهان های کریستالی و یا فلزی سمباده ای باشد. سوهان های برقی موجود نیز می تواند برای گزینه ی مناسبی در نظر گرفته شود. در آموزش ناخن کاری اگرچه سوهان کشی را جزو مراحل مانیکور در نظر میگیرند ولی برای داشتن ناخن های زیبا یکی از اقدامات ضروری است.

آموزش ناخن کاری : لاک

انتخاب لاک مناسب از دیگر نکاتی است که در آموزش ناخن کاری مد نظر می باشد. شما باید متناسب با سلیقه ی فرد و البته رنگ پوست مشتری بتوانید مناسب ترین رنگ لاک را به او معرفی کنید.  معمولا کاربران به جزئیات کار دقت زیادی دارند و آنها به دنبال نتیجه ی نهایی زیبایی ناخن های خود هستند، به همین دلیل باید مربی فعال در این زمینه با داشتن تسلط و تجربه ی کافی قادر به انتخاب مناسب ترین محصولات باشد.  چه فرم ناخن را شما می پسندید:

فرم ناخن گرد

فرم ناخن مستطیلی

فرم ناخن بیضی

فرم ناخن نوک تیز

این موارد در آموزش ناخن کاری  از جمله فرهم های پرطرفدار در نظر گرفته می شود که رنگ لاک مناسبی را می طلبد.

طراحی و دیزاین ناخن

در آموزش ناخن کاری طراحی و البته دیزاینهای مختلف  به روزی را در اختیار هنرجویان عزیزمان قرار میدهیم تا بتوانند به آسانی با توجه به سلیقه ی مشتری مناسب ترین طرح را در نظر بگیرند. این نوع از آموزش ها شامل:



آموزش مانیکور پدیکور ناخن

لمینت ناخن

فرم دهی مناسب به ناخن ها

 

با توجه به نوع آموزش و البته تعداد کلاس هایی که مربی در نظر گرفته است، متفاوت می باشد. اطلاعات کامل توسط همکاران در اختیار شما قرار داده می شود. آموزش ناخن کاری و همچنین آموزش رنگ و مش در سال ها اخیر با توجه به افزایش درخواست از توجه بالایی برخوردار گردیده است، البته با یادگیری مهارت های لازم میتواید کسب و کار خوبی در این زمینه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما با شماره های موجود در تماس باشید.

آدرس :تهران ، جردن ، بلوار گلشهر ، پلاک ۲۰ ، واحد یک

تلفن ثابت :02122010692

تلفن همراه: 09125080049

 


11480441
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است