بازار 00:52 - 06 تیر 1398

مسافرکشی اینترنتی

این روزها هزینه زندگی‌ها بالا رفته و مدیران خانواده‌ها برای تأمین نیازهای اولیه‌شان باید بیشتر از پیش کار کنند و بیش از یک شغل داشته باشند اما هیچ شرکتی به فردی که تمام وقت نیست کار نمی‌دهد از این رو بسیاری از افراد روی به مسافر کشی می‌آورند. اگر شما هم جزء این دسته‌اید کمی درنگ کنید و به‌جای هدر دادن سوختتان هنگام یافتن مسافر در ترافیک‌های سنگین راننده یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی زیر شوید.

  • اسنپ

اگر می‌خواهید در هر زمان و هر مکانی که هستید مسافر داشته باشید بی‌درنگ به اندرویدها بروید و با دانلود اسنپ رانندگان جزء مجموعه این شرکت بزرگ شوید.

  • تپسی

اگر به هر دلیلی توانستید جزء رانندگان اسنپ شوید نگران نباشید چراکه تپسی هم کاربران بسیاری دارد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد تا ساعات بیکاری‌تان را پرکنید. در ضمن این شرکت به نسبت اسنپ آزادی‌های بیشتری برای رانندگان دارد و مجبور نیستید برای حذف نشدن با هزینه‌های پایین مسافرکشی کنید.

دانلود تپسی راننده

  • ماکسیم

اگر می‌خواهید با تبلیغات هر ماه مبلغ ثابتی درآمد داشته باشید آگهی‌های این شرکت را روی ماشین خود بزنید و پول دریافت کنید البته ماکسیم برای رانندگانی که به ناوگانش بپیوندند هم امکاناتی قرار داده که برای بهره‌مندی از آن‌ها باید اقدام به دانلود ماکسیم راننده بکنید.

  • تاچسی

تاچسی هم می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد چرا که تازه تأسیس است و برای جذب راننده امکانات ویژه‌ای می‌دهد.اگر می‌خواهید این برنامه را دریافت کنید کافی است از مرورگر خود اندرویدها را باز کنید و با دانلود تاچسی راننده به آخرین نسخه برنامه مجهز شوید.

  • کارپینو

اگر راننده ناوگان تاکسی رانی در تهران هستید می‌توانید راننده کارپینو شوید و به‌صورت اینترنتی مسافر کشی کنید.

دانلود کارپینو راننده

گام به گام زبان انگلیسی دوازدهم


10161317
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اکستروفی مثانه یک بیماری نادر است که به صورت تولید شکاف ‌های بزرگ در دیوار جلویی مثانه در ناحیه پایین شکم و ناحیه زیر شکم اتفاق می ‌افتد، این بیماری معمولاً از بدو تولد مشخص می ‌شود، در این حالت قسمتی از مثانه بیرون از بدن قرار دارد و ممکن است همر...
بازار
«پارسی نیوز» بهترین زمان مصرف قرص کلاژن: برای دریافت نتیجه بهتر چه زمانی است؟ انسان‌ها همواره در طول تاریخ به دنبال راهی برای بازگردانی جوانی و فرار از پیری و علائم آن بوده‌اند؛ به همین دلیل انواع روش‌ها را برای رسیدن به این هدف امتحان کرده‌ا‌ند. یکی از بهتری...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است