اجتماعی 07:39 - 29 اردیبهشت 1393
به تازگی عده ای کلاهبردار قصد گرفتن مبالغ قابل توجهی از ورزشکاران به بهانه اعزام آنها به سفرهای زیارتی کرده اند.

به تازگی عده ای کلاهبردار قصد گرفتن مبالغ قابل توجهی از ورزشکاران به بهانه اعزام آنها به سفرهای زیارتی کرده اند.



به گزارش ایسنا، عده ای کلاهبردار که خود را به عنوان نماینده یکی از نهادهای مهم کشور معرفی کرده اند، اقدام به کلاه برداری از قهرمانان کرده اند. شیوه آنها به این صورت بوده که خود را نماینده یکی از نهادهای مهم کشوری معرفی کرده و به بهانه پرداخت جوایز به قهرمانانی که به تازگی صاحب عنوان شده اند، از فدراسیون های مربوطه شماره تلفن ورزشکاران را به دست آورده اند.



سپس این کلاهبرداران با ورزشکاران تماس گرفته و به آنها اعلام کرده اند که نماینده یکی از نهادهای مهم کشوری هستند و قصد اعزام این ورزشکاران به سفرهای زیارتی را دارند.



کلاهبرداران پس از جلب اعتماد ورزشکاران، از آنها می خواهند چند مرحله از کار برای دریافت جایزه خود را انجام دهند. سپس آنها از قهرمانان می خواهند که مبلغی از هزینه سفر را کارت به کارت کنند تا مراحل اعزام ورزشکاران به این سفر زیارتی تکمیل شود.



مریم طوسی ملی پوش دوومیدانی با تایید این موضوع گفته که از او خواسته شده تا مبلغ دو و نیم میلیون تومان را به یک حساب واریز کند اما در لحظه آخر از این کار منصرف شده است.



گفته شده به تعدادی از کشتی گیران هم پس از قهرمانی در جام جهانی فرنگی چنین پیشنهادی شده و قصد کلاهبرداری از آنها نیز داشته اند.



با این شرایط، قهرمانان باید مراقب سو استفاده و کلاهبرداری باشند و تصور نکنند که جایزه ای به این سرعت به آنها پرداخت خواهد شد، آن هم در شرایطی که برخی قهرمانان هنوز جوایز یکی دو سال قبل خود را هم نگرفته اند!

3774518
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با بازگشت ساعت کار کارکنان دولت به روال عادی از پنجشنبه ۱۵ شهریور ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران هم تغییر نمی‌کند و کما فی‌السابق از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ طرح ترافیک در محدوده مرکزی پایتخت اجرایی می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از افزایش قابل توجه حجم تردد در جاده‌های کشور به ویژه در مسیرهای منتهی به استان‌های شمالی و خراسان رضوی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زن جوانی که برای لاغری زیر تیغ جراحی رفته بود به دلایل نامشخصی فوت کرد و خانواده وی شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از کادر درمان اعلام کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راه کشور با بیان اینکه در اکثر محور‌های مواصلاتی استان‌های سراسر کشور مخصوصا استان‌های زیارتی و سیاحتی ترافیک بسیار پرحجم است، گفت: تا این لحظه در هیچ کدام از محور‌های مواصلاتی حتی محور‌های پرتردد و محور‌های شمالی کشور گره ترافی...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خروج تاکسی از محدوده تعیین شده بدون دریافت مجوز از سازمان تاکسیرانی شهر مربوطه، ۶۰ هزار تومان جریمه درپی دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران از لزوم ساماندهی تاکسی‌های مسافربر شخصی در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: واحد‌های صنفی باید اطلاعات فردی که قصد دارد وسیله دست دومی را بفروشد، ثبت کرده و در صورت نیاز به پلیس ارائه دهند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کیفیت هوای پایتخت هم اکنون با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۸ برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زاکانی سند خواهرخواندگی دو شهر تهران و دمشق را با همتای خود در سوریه امضا کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» محمودی، از بهره‌مندی بیش از ۱۲۷ هزار نفر از خدمات نیرو‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در مراسم سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه السلام خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است