مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار اجتماعی در صدر رسانه ها


جمعه 05 مرداد - 18:36
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارت دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
جمعه 05 مرداد - 18:36
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
جمعه 05 مرداد - 18:36
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۰ خواهد بود.
جمعه 05 مرداد - 18:15
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ تهران در نشست طرح توسعه محله امامزاده یحیی (ع)، اجرای کارویژه متفاوت در ورودی‌های این محله را راهکاری برای احیای هویت آن دانست.
جمعه 05 مرداد - 18:10
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی آتش نشانی تهران از ریزش کوه در جاده امامزاده داوود خبر داد.
جمعه 05 مرداد - 15:38
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها مخاطبان خود را به سفری رایگان در جغرافیای فرهنگی و تاریخی کشور‌های مقاومت که دروازه تمدن بشر هستند می‌برد.
جمعه 05 مرداد - 14:33
«باشگاه خبرنگاران» معاون شهردار تهران به حادثه فروریزش زمین در میدان ونک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ایمن‌سازی لازم صورت گرفته است.
جمعه 05 مرداد - 14:30
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور تهران از ادامه محدودیت‌های ترافیکی خبر داد و گفت: تردد از تقاطع توانیر خیابان ولیعصر و در خیابان برزیل از سر خیابان شاد ممنوع است.
جمعه 05 مرداد - 14:02
«باشگاه خبرنگاران» شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تغییر مسیر ناوگان اتوبوسرانی در خط ۷ اتوبوس‌های تندرو خبرداد.
جمعه 05 مرداد - 13:29
«باشگاه خبرنگاران» پلیس گذرنامه برای افراد پیامکی تحت عنوان «گذرنامه شما منقضی شده است» ارسال کرده است,، اما باید دید این پیامک واقعا به معنی منقضی شدن گذرنامه است.
جمعه 05 مرداد - 13:11
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل برج میلاد از افتتاح سرزمین تمدن‌های کشور‌های حوزه مقاومت با حضور شهردار تهران در یکصد و سی و پنجمین پویش امید و افتخار خبر داد.
جمعه 05 مرداد - 11:36
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس بالینی گفت: گریه کردن نه تنها باعث تخلیه عاطفی می‌شود، بلکه به بهبود حال روحی، کاهش استرس، و تقویت روابط اجتماعی نیز کمک می‌کند.
جمعه 05 مرداد - 10:50
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: گسترش حاشیه‌نشینی در کشور حاصل بی‌توجهی به درآمد پایدار و توسعه زیرساخت‌ها در روستاهاست.
جمعه 05 مرداد - 10:46
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، از آماده‌باش مدیریت بحران کشور برای موج گرما در برخی از مناطق کشور خبر داد.
جمعه 05 مرداد - 10:08
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه طرح وکلا در مساجد را در راستای حمایت از حقوق عامه دانست.
جمعه 05 مرداد - 09:59
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدودیت ترافیکی اطراف میدان ونک و خیابان ولیعصر به دلیل ترکیدگی لوله اصلی آب و نشست معبر توسط پلیس اعمال می‌شود.
جمعه 05 مرداد - 09:15
«باشگاه خبرنگاران» سازمان حفاظت محیط زیست رویکرد مدیریت زیست بومی تالاب‌های کشور را با کمک و مشارکت تمام ذینفعان و جوامع محلی در دستور کار خود قرار داده است.
جمعه 05 مرداد - 09:12
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل پسر جوان در جنوب تهران، خبر داد.
جمعه 05 مرداد - 09:03
«باشگاه خبرنگاران» میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون در شرایط «قابل قبول» است.
جمعه 05 مرداد - 08:59
«باشگاه خبرنگاران» متصدی متخلف یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت پایتخت که اقدام به قاچاق سوخت از طریق سرقت تراشه کارت سوخت می‌کرد، دستگیر شد.
جمعه 05 مرداد - 08:46
«باشگاه خبرنگاران» توقف وسایل نقلیه در محلی که تابلوی «توقف مطلقا ممنوع» نصب شده برابر نرخ جدید جرائم رانندگی، ۱۰۰ هزار تومان جریمه درپی دارد.
جمعه 05 مرداد - 08:20
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپان سابقه دار در محدوده ونک خبر داد و گفت: تا کنون ۱۷ نفر از شکات این سارقان شناسایی شدند.
جمعه 05 مرداد - 07:10
«باشگاه خبرنگاران» یک حقوقدان گفت: قانون الزام به ثبت سند رسمی قطعاً تحولات سازنده و مثبتی را در سال‌های آینده به‌شرط اجرای درست، به‌دنبال خواهد داشت.
جمعه 05 مرداد - 06:00
«باشگاه خبرنگاران» مردی سال ۱۳۹۸ همسرش را پس از یک اختلاف شدید و درگیری در خانه به قتل رسانده و پس از مثله کردن جسد، آن را در بیابان رها کرده بود.
پنجشنبه 04 مرداد - 19:14
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای شهر تهران گفت: زاکانی از شهرداری تهران نمی‌رود و باید طبق معمول به روال کار خود ادامه دهد.
پنجشنبه 04 مرداد - 17:34
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به تداوم گرما و افزایش نسبی دما در این استان، در خصوص گرمازدگی افراد طی روز‌های شنبه و یکشنبه هشدار داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 15:26
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به افزایش دمای هوای پایتخت به ۴۲ درجه سانتیگراد، نسبت به وجود خطر گرمازدگی هشدار داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 14:17
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوان وقتی از خواب پرید و متوجه شد همسرش در خواب به صورتش سرخاب سفیداب مالیده تا در اینستاگرام منتشر کند، برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.
پنجشنبه 04 مرداد - 13:46
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: مسئولان نیرو‌های مسلح در امر مهارت‌آموزی عزم جدی دارند و سالانه ۲۵۰ هزار سرباز آموزش دیده وارد بازار کار می‌شوند.
پنجشنبه 04 مرداد - 13:37
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در یک عملیات، ۳۳ کیلو و ۴۸۰ گرم مواد مخدر و روانگردان از مخفیگاه متهم کشف شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 13:16
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از واژگونی یک دستگاه کامیون در بزرگراه آزادگان خبر داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 12:08
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: استانداران براساس اقلیم و شرایطی که در هر استان حاکم است، تصمیم می‌گیرند که ادارات را تعطیل کنند یا ساعات اداری کم شود.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:59
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب مشمول برای خروج از کشور نیاز به اخذ وثیقه ندارند.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:52
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: موضوع عدم رعایت مواد ۲۴ و ۳۰ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار از سوی سازمان توسعه تجارت در حال بررسی است
پنجشنبه 04 مرداد - 11:47
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت درباره «کلاهبرداری مثلثی» هشدار داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:42
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره کلاهبرداری که به ترفند اجاره ملک و دریافت مبلغ پیش پرداخت و یا رهن از محل متواری شدند، خبر داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:34
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: پیام نیازمند و مهدی ترابی برای ادامه فعالیت، مشکل سربازی ندارند.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:29
«باشگاه خبرنگاران» قیومی فرماندار تهران با اشاره به برگزاری ۵انتخابات حساس در ۳سال گفت: اجرای ۴مولفه مدنظر رهبری انتخابات را تبدیل به یک دستاورد موفق کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:24
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای شهر تهران از نحوه مدیریت شهری در دوره قبل انتقاد کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:21
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تولید کنندگان داخلی در زمینه تحویل اتوبوس به شهرداری تهران بدقولی کردند به همین منظور تامین اتوبوس طبق برنامه پیش نرفت.
پنجشنبه 04 مرداد - 11:07
«باشگاه خبرنگاران» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران وضعیت اقتصادی پایتخت در دولت سیزدهم را تشریح کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:59
«باشگاه خبرنگاران» دادستان کل کشور گفت: استفاده از فناوری‌های نوین در نظام‌های حقوقی و سیستم‌های قضایی به سرعت در حال گسترش است.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:51
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارشی درباره عملکرد جاوید رحمان منتشر کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:53
«باشگاه خبرنگاران» مبلغ جریمه تخلف «ورود ممنوع»، از ۹۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:52
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان تهران از اضافه شدن ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید برای انتقال زائران اربعین به ناوگان برون شهری پایتخت خبر داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:50
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارشی تفصیلی درباره عملکرد جاوید رحمان منتشر کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:45
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در دیدار با سفیر امارات بر ضرورت همکاری در حوزه استرداد مجرمان فراری به این کشور تاکید کرد.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:43
«باشگاه خبرنگاران» دادستان تهران از تعیین تکلیف ۲۲ هزار ردیف کالایی، طی ۲ سال اخیر در گمرک فرودگاه امام (ره) خبر داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:43
«باشگاه خبرنگاران» دادستان تهران از تعیین تکلیف ۲۲ هزار ردیف کالایی، طی ۲ سال اخیر در گمرک فرودگاه امام (ره) خبر داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 10:33
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و از بارش باران در جاده‌های سه استان و ترافیک در برخی محور‌های شمالی خبر داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:36
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک امری فرابخشی است و متولی انحصاری ندارد، لذا باید تلفیقی از اقدامات ترکیبی با مشارکت مردم در دستور کار باشد.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:33
«باشگاه خبرنگاران» وحید زارع فکری با شرح ضوابط قانونی واگذاری اراضی در جزیره کیش، از اجرای تمام وکمال آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها دراین فراخوان خبر داد.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:25
«باشگاه خبرنگاران» رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: در انتخابات کلانشهر تهران اولین بارهای بسیاری رخ داد و همین باعث ثبت شدن انتخاباتی توام با نوآوری شد.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:23
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: فردا به دلیل برگزاری مراسم اجتماع بزرگ حجاب و عفاف توقف در مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال استادیوم آزادی ممنوع است.
پنجشنبه 04 مرداد - 09:18
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۴ مردادماه) در شرایط «ناسالم» برای گروه‌های حساس است.
پنجشنبه 04 مرداد - 08:14
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری یک توزیع کننده انواع دارو‌های قاچاق و غیر مجاز و کشف ۳ میلیون و ۹۸۶ هزار قلم دارو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبرداد.
چهارشنبه 03 مرداد - 19:48
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برگزاری اجتماع حجاب و عفاف در ورزشگاه آزادی را تشریح کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 18:09
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در زیرزمین یک ساختمان در محله مجیدیه خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 15:50
«باشگاه خبرنگاران» سوگواره هنری آئینی تکیه ملت به همت جشنواره مردمی آرمان از ۱۳ مرداد تا ۲۶ مرداد در محل ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:49
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی منطقه ۸ شهرداری تهران، بر نقش و حمایت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران به عنوان پشتیبان سیاست‌های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل در مناطق۲۲ گانه شهردار...
چهارشنبه 03 مرداد - 14:54
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالا‌های قاچاقی که مرتبط با سلامت افراد هستند قطعا یا تاریخ مصرفشان گذشته و یا استاندارد نیستند.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:54
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه۱۴ از اجرای صدها برنامه فرهنگی، هنری، تفریحی و آموزش باهدف ایجاد نشاط و گذراندن زمان اوقات فراغت خانواده‌ها بویژه کودکان و نوجوانان در قالب طرح تابستانه خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:38
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۶۷ کیلوگرم مخدر شیشه از دو قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در جنوب تهران خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:28
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: بیش از ۵۰۰ هزار جلد گذرنامه (بین‌المللی و زیارتی) از ابتدای محرم تاکنون چاپ شده است.
چهارشنبه 03 مرداد - 14:19
«باشگاه خبرنگاران» مرکز وکلای قوه قضاییه با همکاری وزارت نیرو به مسائل اختلافی آب در حوزه بین‌الملل ورود می‌یابد.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:58
«باشگاه خبرنگاران» آیین نامگذاری و پلاک کوبی خیابان و بزرگراه شهید آیت الله رئیسی پس از پایان جلسه هیات دولت برگزار شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:39
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی شنبه اعلام می‌شود.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:28
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل برج میلاد از افتتاح سرزمین تمدن‌های کشور‌های حوزه مقاومت و اجرای ویژه‌برنامه
چهارشنبه 03 مرداد - 12:34
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: کیفیت هوای تهران در چهار ماه اول سال جاری از شرایط قابل قبول‌تری نسبت به سال گذشته برخوردار بود.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:23
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا فراجا از انهدام چهار باند قمار اینترنتی با گردش مالی بالغ بر یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:13
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی شهرداری منطقه۲ اعلام کرد که در راستای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب اقدامات مدیریت شهری به شهروندان، کمپین «گزارش به مردم» اجرا می‌شود.
چهارشنبه 03 مرداد - 12:04
«باشگاه خبرنگاران» مهمان برنامه خونه خودتونه بخشی از گذشته خود را بازگو کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:33
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: بیمارستان بوعلی و تعدادی از ساختمان‌های بیمارستان امام خمینی از لحاظ ایمنی سازه بسیار فرسوده و ناایمن هستند.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:25
«باشگاه خبرنگاران» ایروانی از راه‌اندازی سامانه اشتغال بهزیستی خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 11:14
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و سفیر چین در ایران بر گسترش همکاری‌ها در حوزه حقوقی و قضایی و مقابله با یک‌جانبه‌گرایی آمریکا تاکید کردند.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:58
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مشاوره به ۱۲ هزار و ۳۱۷ مددجوی تهرانی در ۳ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:53
«باشگاه خبرنگاران» معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری توصیه‌هایی برای شرکت در راهپیمایی اربعین به شهروندان مطرح کرد.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:57
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: کمبود کارت بلیت مترو که در برخی ایستگاه‌ها وجود داشت، برطرف شده است.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:03
«باشگاه خبرنگاران» رییس دیوان عالی کشور بر اجرای صحیح قانون تعدیل جزای نقدی تأکید کرد و گفت: تعدیل جزای نقدی در قوانین آیین دادرسی و مجازات اسلامی از هفتم مردادماه لازم الاجرا می‌شود.
چهارشنبه 03 مرداد - 09:57
«باشگاه خبرنگاران» لیست املاک شهرداری در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی، احصا و برای اولین بار بعد از ۶ سال در سایت شفاف شهرداری تهران منتشر و در دسترس عموم شهروندان قرار گرفت.
چهارشنبه 03 مرداد - 09:58
«باشگاه خبرنگاران» سناد مالکیت ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از اهالی محله سوهانک در منطقه ۱ طی مراسمی به صورت نمادین به تعدادی از مالکان واگذار شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 10:00
«باشگاه خبرنگاران» سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: کلیه مشمولانی که درسنوات گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند، تعیین تکلیف شدند.
چهارشنبه 03 مرداد - 09:49
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که با چاقو همسر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 09:05
«باشگاه خبرنگاران» استانداری تهران اعلام کرد: درپی افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه سوم مرداد تا پایان هفته تعطیل است.
چهارشنبه 03 مرداد - 09:05
«باشگاه خبرنگاران» استانداری تهران اعلام کرد: درپی افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه سوم مرداد تعطیل می شود.
چهارشنبه 03 مرداد - 08:56
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: بر اساس تاکیدات شهردار پایتخت اقدامات مردمی شکل گرفته در ایام اربعین را حمایت کرده و آن را توسعه می‌دهیم.
چهارشنبه 03 مرداد - 08:26
«باشگاه خبرنگاران» آیین آغاز خدمت ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران در جوار حرم سیدالکریم در شهر ری برگزار شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 08:05
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی به مالکان ساختمان‌های ناایمن هشدار داد که اگر با این سازمان در جهت ایمن سازی ساختمان‌هایشان همکاری نکنند؛ با قوه قضائیه روبه‌رو خواهند شد.
چهارشنبه 03 مرداد - 07:42
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۰ در مرز آلودگی قرار دارد.
چهارشنبه 03 مرداد - 07:12
«باشگاه خبرنگاران» مالخری که به ۶ زبان زنده دنیا مسلط است یا سارقان ورزشکار متهمانی هستند که در آخرین طرح پلیس آگاهی پایتخت بازداشت شده‌اند.
چهارشنبه 03 مرداد - 07:16
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام جدید «حقوق» بازنشستگان پس از محاسبه حقوق شاغلان همتراز آنها خبر داد.
چهارشنبه 03 مرداد - 06:48
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز ملی و تغییر اقلیم گفت: بتن و آسفالت با جذب و ذخیره‌سازی حرارت خورشیدی، دمای فضاهای شهری را افزایش می‌دهند و جزایر حرارتی ایجاد می‌کنند.
چهارشنبه 03 مرداد - 06:51
«باشگاه خبرنگاران» برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی مطالبه جدی مردم است که سخنگوی قوه قضاییه از ورود جدی دادستانی کل کشور به این موضوع خبرداد.
سه شنبه 02 مرداد - 23:11
«باشگاه خبرنگاران» ترکی گفت: در حال حاضر حدود یک میلیون کودک بازمانده از تحصیل داریم این آمار باید در حوزه‌های مختلف پیگیری شود.
سه شنبه 02 مرداد - 21:30
«باشگاه خبرنگاران» بهرامی گفت: جایگاه سربازی مقامی بزرگ و ارزشمند است و همواره باید به تکریم مقام سرباز بپردازیم و یکی از بهترین تکریم های عملی نسبت به آنان ، همین موضوع مهارت آموزی و افزایش قابلیت اشتغال زائی سربازان پس از پایان خدمت است.
سه شنبه 02 مرداد - 19:52
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص بیش از ۱۹۰۰ تن اقلام تنظیم بازاری به موکب‌های اربعینی استان تهران خبر داد.
سه شنبه 02 مرداد - 19:35
«باشگاه خبرنگاران» خبرگزاری قوه‌قضائیه نوشت: اگر خانمی یک‌بار اذن همسر را برای دریافت گذرنامه‌ی بین‌المللی گرفته باشد، برای دریافت گذرنامه‌ی زیارتی نیازی به اذن همسر ندارد.
سه شنبه 02 مرداد - 19:35
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: با تدبیر مدیریت شهری تا پایان سال ۹۰۰ ایستگاه شارژ خودرو دیگر اضافه خواهد شد و با این تعداد نزدیک به ۴۰ هزار دستگاه خودرو برقی را به راحتی می‌توانیم برای شارژ پوشش دهیم.
سه شنبه 02 مرداد - 19:24
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تا امروز یک میلیون و ۶۵۰ هزار سرباز گواهینامه مهارتی دریافت کردند.
سه شنبه 02 مرداد - 18:27
«باشگاه خبرنگاران» کیفیت هوای تهران در دومین روز مرداد ماه در شرایط ناسالم قرار گرفت.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است