مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار اجتماعی در صدر رسانه ها


شنبه 08 اردیبهشت - 14:14
«باشگاه خبرنگاران» در مراسمی ۲ زوج ناشنوای موسسه ناشنوایان مهرورزان زندگی مشترک خود را در سلامت شهر که در بوستان لاله برپا است آغاز کردند.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:26
«باشگاه خبرنگاران» رئیس روانشناسی پلیس ایران از تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه خبر داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:20
«باشگاه خبرنگاران» از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:02
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت پسری که با ضربه‌های هولناک دمبل مادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: پسر سنگدل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از قتل مادرش، دستگیر شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:57
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه‌خیز خبر داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:16
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: با کسانی که به بیت المال، جان و مال مردم تعدی و تجاوز می‌کنند باید برخورد بازدارنده داشت.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:16
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود و در برابر مخالفین و کسانی که دارای نقطه‌نظرات متفاوت بودند با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد و سعی داشت همه اَقوال را استماع کند، اما در میدان مباحثه، جدی و قوی و زمان...
شنبه 08 اردیبهشت - 12:11
«باشگاه خبرنگاران» عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:06
«باشگاه خبرنگاران» معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عملکرد تیم اعزامی شهرداری پایتخت به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:06
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران خبر داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:56
«باشگاه خبرنگاران» محمد پر دل گفت: به حوزه روانشناسی نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود و افرادی که دارای مشکل هستند به سربازی اعزام نشوند.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:39
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد شهرداری تهران از تصویب ایجاد شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه با هدف رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با ارتشاء توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری ک...
شنبه 08 اردیبهشت - 11:37
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۸ در خصوص تصمیمات و نتایج حضور رئیس و برخی اعضای هیات دولت در جنوب‌غرب تهران توضیحاتی ارائه کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:37
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۸ در خصوص تصمیمات و نتایج حضور رئیس و برخی اعضای هیات دولت در جنوب‌غرب تهران توضیحاتی ارائه کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:37
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۸ در خصوص تصمیمات و نتایج حضور رئیس و برخی اعضای هیات دولت در جنوب‌غرب تهران توضیحاتی ارائه کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:00
«باشگاه خبرنگاران» سید جلال الدین محمدیان خواننده از اهمیت توجه به نوگرایی و جوانگرایی در جامعه گفت.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:55
«باشگاه خبرنگاران» آیین بهره‌برداری از پروژه تحکیم بستر، ایمن‌سازی، تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار برگزار شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:53
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی طی سال جاری خبر داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:51
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از بهره‌برداری از طرح تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با شهید لشگری با هدف کاهش ترافیک مرکزی شهر تهران خبر داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:39
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، اقدامات پلیس در راستای ایمن سازی و کاهش تصادفات را تشریح کرد و گفت: ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران، رفع خطر شده است.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:37
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران آخرین جزئیات پرونده ساخت و ساز در مجاورت باغ گیاه‌شناسی را تشریح کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:36
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:34
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران گفت: ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ را برگزار کردند.
شنبه 08 اردیبهشت - 09:54
«باشگاه خبرنگاران» جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 09:54
«باشگاه خبرنگاران» جزییات مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 09:54
«باشگاه خبرنگاران» جزییات مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 09:42
«باشگاه خبرنگاران» معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: هدف گذاری برای سال پیش رو با درنظر گرفتن سقف‌های درآمدی پیش بینی شده می‌باشد.
شنبه 08 اردیبهشت - 09:29
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طی یک سال خبرداد.
شنبه 08 اردیبهشت - 08:54
«باشگاه خبرنگاران» عضو‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تلفیق هنر و مفاهیم هنری برای افزایش سطح سواد سلامت جامعه اقدام ارزشمندی است.
شنبه 08 اردیبهشت - 08:45
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت روند کنترل مجرمان دارای کُد با پابند الکترونیکی را تشریح کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 08:39
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان و در ۴ روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر خبر داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 08:12
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح گذرگاه عابر پیاده در معابر شهر تهران در حال اجراست.
شنبه 08 اردیبهشت - 08:12
«باشگاه خبرنگاران» سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
شنبه 08 اردیبهشت - 07:51
«باشگاه خبرنگاران» اشرف زاده گفت: تجزیه و تحلیل ۱۶۳ بخش صنعت و زنجیره تامین آنها نشان داده است که بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی جهان نسبتا یا شدیدا به طبیعت و خدمات آن وابسته است.
شنبه 08 اردیبهشت - 07:43
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
جمعه 07 اردیبهشت - 22:22
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
جمعه 07 اردیبهشت - 18:23
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
جمعه 07 اردیبهشت - 18:06
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
جمعه 07 اردیبهشت - 17:26
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
جمعه 07 اردیبهشت - 16:57
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
جمعه 07 اردیبهشت - 16:44
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
جمعه 07 اردیبهشت - 16:37
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
جمعه 07 اردیبهشت - 16:30
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
جمعه 07 اردیبهشت - 16:29
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
جمعه 07 اردیبهشت - 14:43
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
جمعه 07 اردیبهشت - 14:32
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است