استانی 13:35 - 04 آذر 1400
معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:
ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: کانون های پرورش فکری محل مناسبی برای تربیت آیندگان هستند.

کانون پرورش فکری کودکان را برای حضوری فعال در جامعه آماده می کند

علی مصطفوی امروز ۴ آذر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان محل مناسبی برای تعلیم و تربیت آیندگان هستند کودکانی که در آینده مسئولیت اداره کشور را برعهده خواهند گرفت. 

وی تصریح کرد: انسان موجودی اجتماعی است و بدون حضور در اجتماع نمی تواند به زندگی ادامه دهد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محل مناسبی برای تربیت اجتماعی بخش مهمی از جامعه (کودکان و نوجوانان) است.

معاون سیاسی  و امنیتی استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: کانون کودکان را برای حضوری فعال و ارزشمند در جامعه های بزرگتر آماده می کند .

مصطفوی با تاکید به اینکه برنامه های کانون باید تاثیر گذار باشند، خاطر نشان کرد: بی تردید کانون مشکلاتی دارد که باید در کنار برطرف کردن این مشکلات برای اجرای طرح های فرهنگی جدی تر ، به هدف  و رسالت اصلی خود که همان پرورش نسل آینده کشور و جلوگیری از بروز برخی آسیب های اجتماعی است، بپردازد.

وی با تاکید به اینکه باید علم و دانش جدید را به کودکان یاد دهیم، یاد آور شد: آینده را کودکان می سازند اگر به درستی تربیت نشوند نه تنها خانواده ها بلکه یک کشور به مشکل  بر خواهد خورد.

مصطفوی ادامه داد:فرهنگ و توسعه فرهنگی اهرم اصلی توسعه است که باید به این حوزه بیشتر توجه شود.

انتهای پیام


11336380
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است