استانی 15:13 - 08 آذر 1400

تحقق کار جهادی در گرو اتکا به توان داخلی است

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث جهانگیری ظهر دوشنبه در یازدهمین آیین بزرگداشت سالگرد شهادت مجید شهریاری که در سالن همایش شهید مطهری دانشگاه زنجان (سایت امام) برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های مهم شهید شهریاری، اظهار کرد: آنچه که این شهید بزگوار با روحیه جهادی خود به جامعه هدیه کرد، عینیت بخشیدن به رویکرد «ما می‌توانیم» بود.

وی با یادآوری اینکه شهید شهریاری از جایگاه والایی در بین جوانان به واسطه ویژگی‌های علمی و شخصیتی در بین جوانان داشت، ادامه داد: با توجه شخصیتی که این شهید بزرگوار داشت، شهادت این دانشمند هسته‌ای نیز برکات زیادی را برای جامعه به ارمغان آورد.

معاون سازمان بسیج اساتید کشور با تاکید بر اینکه تلاش‌های علمی این کشور در راستای اعتلای علمی ایران اسلامی، جهادگونه و فراموش نشدنی است، تصریح کرد: وقتی به نوع شهادت شهید شهریاری که بسیار ناجوانمردانه و مظلومانه بود، به عمق کینه بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر پی می‌بریم.

جهانگیری با بیان اینکه اگر خواهان تحقق همه اتفاقات خوب در ایران اسلامی هستیم، این مهم در گرو انجام کار جهادی همانند کاری که شهید شهریاری انجام می‌داد، است، خاطرنشان کرد: بدون شک دشمن از هر روشی برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کند و این موضوع را می‌توان از ترور شهید شهریاری دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه جنگ ما با دشمن هنوز تمام نشده است، افزود: شهید شهریاری فارغ از برخورداری از شخصیت علمی، دارای شخصیت مذهبی نیز بود و همین امر باعث می‌شد که این شهید بزرگوار همواره در همه امور از خداوند کمک بگیرد.


11342401
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است