بازار 09:56 - 06 خرداد 1400

دکوراسیون به سبک مدرن

چند سالی است که در بازه سلیقه ایرانی ها جایگاهی قابل توجه یافته است و طرفداران زیادی هم دارد. دوراسیون مدرن، با المانهایی ساده، جمع و جور و مناسب برای فضاهای کوچک با ساختاری تاشو یا چند منظوره، کاربردی و به دور از زرق و برق کلاسیک از مهم ترین مشخصات دکوراسیون مدرن است.

بکارگیری رنگهای سفید، مشکی و ساختاری تک رنگ بر روی سطوحی کاملا صاف و بدون انحنا به جای منبت کاری و تراشهای پیچیده با پوشش رنگهای کلاسیک طلایی، مسی و قهوه ای، امکان استفاده از این مدل دکوراسیون در فضاهای کوچک را ممکن می سازد.

توجه به استفاده از حداقل اشغال فضا در کنار حداکثر کاربری در دکوراسیون مدرن، این امکان را فراهم می کند که شما کاناپه تخت خوابشویی داشته باشید که هم زمان نقش کاناپه، تختخواب دو نفره و چندین کشوی جا دار برای قراردادن خرده ریز و منسوجات را برایتان ایفا نماید.

میز و صندلی آشپزخانه با ساختاری تاشو و دارای چندین کشو برای قراردادن وسایل آشپزخانه، قاشق و چنگال و ظروف ادویه استفاده از این طراحی را به عنوان تنها گزینه منطقی برای آشپزخانه های کوچک امروزی فراهم نموده است.

جاکفشی هایی به ظاهر ساده و با ابعاد کوچک اما با گنجایش جانمایی چندین جفت کفش، نگرانی شما را از نداشتن کمد های جادار در منزل کوچک خود، برطرف خواهد نمود.

المانهای دکوراسیون مدرن، محدود به محصولات چوبی نیست. اصل سادگی، تک رنگ بودن، دوری از زرق و برق طرح های کلاسیک حتی در پرده پارچه ای و پرده تور نیز قابل مشاهده است. پرده آماده و دوخته شده بصورت تک رنگ که نیاز به نوار دوزی برای نصب ندارد.

در این نوع دکوراسیون، لوازم روشنایی از قبیل آباژور ایستاده ، چراغ دیواری،آباژور رومیزی با رنگهایی حتی المقدور سفید یا خنثی طراحی می شود که برای کاربر این امکان را فراهم کند که بتواند سالها از آنها در فضاهای مختلف استفاده نموده و دغدغه ناهماهنگی با رنگ در فضای جدید نداشته باشد.

از معتبرترین و محبوب ترین برندهای عرضه کننده محصولات مدرن، می توان از برند IKEA نام برد. این برند سوئدی، از سال 2008 تا کنون رتبه اول تولید کنندگان لوازم غیربرقی منزل را به خود اختصاص داده و تنوعی خارق العاده از 12 هزار محصول کاربردی را به عرضه گذاشته است. وجود بیش از چهارصد فروشگاه بزرگ در شصت کشور جهان از IKEA، نشان دهنده محبوبیت فوق العاده این برند در دنیاست.

فروشگاه اینترنتی پرسه بازار عرضه کننده محصولات ایکیا در ایران، همراهی مطمئن برای انتخاب و خریدی متناسب با سلیقه ومحدودیتهای شماست.

همکاران ما در واحد فروش، با چندین سال تجربه حرفه ای، قادر به ارایه مشاوره در انتخاب بهترین محصول از بین دهها گزینه در محصولات این برند هستند.

ارایه خدماتی اختصاصی از اخذ سفارش، واردات ، حمل و تحویل درب به درب محصولات این برند، با تضمین اصالت و سلامتی کالا، پرسه بازار را متمایز از سایر فروشگاههای عرضه این برند نموده است.


11083899
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است